• TELL ME ABOUT YOUR BIKINI. of maak een foto van dat ding x_x

    maar goed : mijne is dus zeg maar heel fel blauw,geen triangel meer zo'n band[/als je het snapt x_x] en ik heb er een lange blauwe jongenszwembroek bij . en hij komt van de bijenkorf =3


    We can only learn to love by loving.

    Zwart bikini topje, met zo'n band om je nek. En een zwart met fel roze swimshort van de Brunutti ofzo :'D Wel voor meisjes (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Euhm, roze/paarse bikini van de Hans textiel. Met een korte zwemshort van protest, bij de Perry Sport gehaalt, hij is roze/blauw/grijs/wit! :Y)


    -

    Ik zwem niet vaak, maar ik heb wel een bikini en die is rood. Het vervelende is dat je hem vast moet strikken,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb een zwart me wit gestippeld topje met zwart broekje,
    een paarse,
    en een geruitte (ook met zo'n band. :'P)


    AAP

    hij is lichtblauw met roze aan de binnenkant, maar hij is te klein :X
    dus ik wil een nieuwe maar dan moet ik eerst gaan shoppen x'D


    -

    Blauw-wit-paars gestreept patroontje en het broekje is een short ^^


    Let the Night embrace you

    IK heb lekker uhm.. een zwembroek van K10 nog wat, en die kun je binneste buiten draaien :'). Zodat je 2 soorten kleuren hebt. Geheh. En daaronder heb ik dan nog gewoon bikinibroekje en uhm bikini geval dinges. in het blauw bruin van spedo. Met bloemetjes erop.


    Wie du mir, so ich dir.

    Een zwart/witte, voor een tientje bij Livera en heb bij de Hema een zwart/witte omvouwrok erbij gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    zwart/roze.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het topje is met driehoekjes van O'neill, het ene driehoekje is groen, het andere bruin/roze/wit/groen gestreept.
    Ik draag er een witte zwemshort bij met groene en blauwe bloemetjes (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb een knal roze, met een soort bloemetjes in het wit.. :Y)

    De mijn komen uit de H&M (lekker standaardx])
    Euh de ene is een rode met een paar gouden streepjes in, en de andere een blauwe met wit gestreepte..^^


    Get outta my head!

    Een zwart bikinitopje en gewoon een zwembroek. Maar dat moet ie niet echt jongensachtig zijn :'D Met bloemetjes ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijne is zwart, maar ik heb ook een blauwe.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik heb een zwarte met wat felle kleuren hier en daar & en een witte short met een japans mens.


    I am an idiot, I move.