• Dudes
    Ik heb een serieus groot probleem.
    Ik moet namelijk tegen donderdag mijn mondeling voor Frans afhebben, voor proefwerk dus, maar ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen.
    I really suck als het op die dingen aankomen x.x
    Ik moet namelijk een modeshow, ofszeu in elkaar steken. Het is te zeggen: Ik moet kleren voorstellen [een stuk of 4] maar ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen |:
    Iemand die wil helpen?

    Euhm, eerst en vooral de kleren kiezen die je wil voorstellen. Dan kenmerken van de kleren opschrijven zoals; snit, kleur, winter/zomer, ... En dan het wat beginnen in elkaar steken. Je moet vooral een inleiding/midden/slot-structuur gebruiken. Dat maakt het gemakkelijker om te weten wat, waar en wanneer je moet zeggen. =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    doe allemaal band shirts en kleding die jij leuk vind
    dan maakt die mondeling gelijk en stuk leuker


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Tranquillity schreef:
    Euhm, eerst en vooral de kleren kiezen die je wil voorstellen. Dan kenmerken van de kleren opschrijven zoals; snit, kleur, winter/zomer, ... En dan het wat beginnen in elkaar steken. Je moet vooral een inleiding/midden/slot-structuur gebruiken. Dat maakt het gemakkelijker om te weten wat, waar en wanneer je moet zeggen. =)

    Maar het probleem zit 'm meer in; Hoe moet ik die zinnen in elkaar steken. Frans kan ik goed... onthouden tot het op zinnen van Nederlands naar Frans vertalen komt x.x

    Dan vraag je je leraar ofso om hulp, die zijn daar toch voor?
    <3xo


    i'll wait here for you in my time of dying.

    Ja kleding kiezen die je wilt en dan zeggen in het frans: En hier zie je -kleding- ik heb geen idee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat moesten wij ook doen. (cat)
    Ik zou gewoon kleren pakken die makkelijk zijn. :X

    Maar ik weet niet hoe ik het in HET FRANS moet doen !

    Gewoon zoals in het Nederlands, alleen in het Frans. :X
    Ik weet niet, ik ben ook niet goed in zo'n dingen.