Heyy,
ik heb iemand hier op Quizlet ontmoet, ze is echt heel aardig en wonen 5 minuten van elkaar af en zit op de school naast mij. Maar nu wouden we elkaar een keer ontmoeten enzo. Dus ik vertel het gisteravond tegen mijn moeder. Krijg ik een heel kruisverhoor over haar en hoe het daar is. Vandaag krijg ik te horen dat het dus morgen niet kan, we wouden elkaar morgen ontmoeten. Dus nu moet het een andere keer. En het moet als eerste bij ons, het is altijd zo. Ik wil niet dat het elke keer bij mij begint! Ik vind dat niet leuk. Mijn ouders krijg ik maar niet ver om me een keer voor het eerst naar iemand anders te krijgen. Ik word echt gek daarvan. Ze laten me niet eens de straat uit gaan. Soms kan ik daar harstikke boos over worden en heel erg verdrietig. Want dan willen ze dat ik vrienden maak, kan ik geen vrienden maken omdat ik hier half gepest word. Leer ik eindelijk iemand kennen, mag ik der pas ontmoeten als mijn moeder met haar moeder heeft gepraat en alles weet van der, grr. Ik kan daar niet tegen. Mijn ouders luisteren niet naar mij. Ik kan soms niet eens weg sneaken of ze vragen al waar ik was. Mijn zusje mag veel meer dan mij. Ik krijg ze niet overtuigd. Mijn zusje mag zelfs de hele bouw rond steppen ofzo. Ik mag niks. Het enigste wat ze dan zeggen is: 'Ga naar je kamer! Je hebt straf!' en als ik dan vraag waarom dan zeggen ze dit: 'Je hebt niet gezegd waar je heen ging en dat is niet netjes!' ik ben er soms heel erg verdrietig over dat ze zo doen. Ik mag naar schooltijd ook nog is niet blijven wachten of ze worden ongerust. Dan gaan ze me bellen of komen ze naar me toe fietsen. Ik kan ze op geen enkele reden overtuigd krijgen. Help me alsjeblieft, ik word echt gek hier.
XX Ay
I'm your bitch [: