• Stand Alone.

    Ik denk dat vele Tokio Hotel - fans zich zo voelen.

    Ik mis hun vroege ik.

    Wie mist hun vroege ik niet? ;(
    *Gaat lezen*


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik heb het gelezen, het is mooi (;

    x

    Het is prachtig geschreven x.x

    Prachtig geschreven.


    -

    mooi.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ga me nu niet wurgen hé, maar ik vind dat we het wel moeten accepteren dat ze veranderen. Iedereen verandert wel doorheen de tijd.
    En wat nieuwe stijlen betreft vind ik ook dat we hun moeten respecteren. Het is hun leven en ze doen wat ze willen. Daar blijven ze vrij in.
    Al geef ik natuurlijk wel toe, dat ik hun mis en als ik eens een oud filmpje zie dat ik denk 'die goeie ouwe tijd!' =D
    Maar ik vind ze nog steeds super, ik had gewoon graag fan van in het begin willen zijn...

    x.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    PARAPLAN Schreef:
    Wie mist hun vroege ik niet? ;(

    Idd.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Hartverscheurend.

    xBillster schreef:
    Ga me nu niet wurgen hé, maar ik vind dat we het wel moeten accepteren dat ze veranderen. Iedereen verandert wel doorheen de tijd.
    En wat nieuwe stijlen betreft vind ik ook dat we hun moeten respecteren. Het is hun leven en ze doen wat ze willen. Daar blijven ze vrij in.
    Al geef ik natuurlijk wel toe, dat ik hun mis en als ik eens een oud filmpje zie dat ik denk 'die goeie ouwe tijd!' =D
    Maar ik vind ze nog steeds super, ik had gewoon graag fan van in het begin willen zijn...

    x.

    - deelt de mening van xBillster -

    xBillster schreef:
    Ga me nu niet wurgen hé, maar ik vind dat we het wel moeten accepteren dat ze veranderen. Iedereen verandert wel doorheen de tijd.
    En wat nieuwe stijlen betreft vind ik ook dat we hun moeten respecteren. Het is hun leven en ze doen wat ze willen. Daar blijven ze vrij in.
    Al geef ik natuurlijk wel toe, dat ik hun mis en als ik eens een oud filmpje zie dat ik denk 'die goeie ouwe tijd!' =D
    Maar ik vind ze nog steeds super, ik had gewoon graag fan van in het begin willen zijn...

    x.


    Dat je die stand alone leest betekent niet dat je ook gelijk vindt dat ze niet mogen veranderen, en misschien bedoelt degene die die standalone niet specifiek dat ze hun stijl mist, maar gewoon, dat ze het jammer vindt, etc.
    Maar ik ben het wel met je eens.


    -

    Ik mis het ook hoor,maarjah hoe ze nu zijn(qua uiterlijk) Willen ze zelf,dus jah als hun zich er prettig bij voelen..

    maar toch mis ik het
    toch mis ik het..

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Kga hem lezen Ü


    Live for something or die for nothing

    Esmaye schreef:
    (...)

    Dat je die stand alone leest betekent niet dat je ook gelijk vindt dat ze niet mogen veranderen, en misschien bedoelt degene die die standalone niet specifiek dat ze hun stijl mist, maar gewoon, dat ze het jammer vindt, etc.
    Maar ik ben het wel met je eens.

    Ja, ik weet het wel. Ik zeg ook niet dat jullie je eigen mening niet mogen hebben. Het is en blijft een Stand Alone, enja, het meeste is waar, maar in principe blijft het een verhaal. Ik weet zelf ook wel dat ze veranderen, dat iedereen dat doet.

    xNEE schreef:
    Het is prachtig geschreven x.x

    Danke Schön.(krul)