• Hallooo,
    Wij waren op vakantie. Gewoon ergens in Nederland. Eeeeeeen er was een leuke jongen. Ik wou zijn msn ofzo wel vragen, maar ik durfde niet.
    -slaatzichzelf-
    Dom. Want vandaag gingen we weer weg. Thuis zat ik dus met een heel erg kutgevoel, dus ik kijken op hyves. En ik kan niks vinden.
    Nog kutter gevoel.
    Dus, wie kent een jongen, rond de 16, blond haar. Hij heeft 1 broertje van, ik denk 12, en 1 van, ik denk 14 of 15. Meer weet ik verder ook niet van hem.
    Ohja, hij is dus nu op vakantie ergens in Overijssel. En hij heeft een groene tent :Y)

    xx.

    EDIT:
    Toen ik ging kijken op hyves, kwam ik hem tegen. Hij lijkt er een beetje op. Dus ik had hem gemaild. Maar dat was hem niet want hij is 19 en heeft geen groene tent XD
    Ik ben echt boos op mezelf. Had ik nou gewoon maar gevraagd
    (huil)


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb net nog geen 10 minuten iemand gevonden waar ik al 2 jaar achter zoek! :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik heb net nog geen 10 minuten iemand gevonden waar ik al 2 jaar achter zoek! :Y)

    Awh, lucky yoou ! : D Nu nog hopen dat ik hem ook oooooit nog eens vind..
    Hoe heb jij hem gevonden dan? Internet?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Meer?


    I'd rather go naked than wear fur.

    nog nooit in overijssel geweest :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    nog nooit in overijssel geweest :X


    Idem. :'D
    Maar ontopic: Ik zou het niet weten, sorry. ^^


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Idem. :'D
    Maar ontopic: Ik zou het niet weten, sorry. ^^

    He fuck xd
    Best dom, maar ik heb de camping een mail gestuurd of ik de naam mag weten. Gewoon van de familie.
    Ik ben echt hopeloos.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hmm, kijk op facebook, netlog, myspace etc. Hij moet toch ergens lid van zijn? :'D


    -

    Repeat schreef:
    (...)
    He fuck xd
    Best dom, maar ik heb de camping een mail gestuurd of ik de naam mag weten. Gewoon van de familie.
    Ik ben echt hopeloos.


    Dat is wel handig ja.


    -

    Pufnographic schreef:
    Hmm, kijk op facebook, netlog, myspace etc. Hij moet toch ergens lid van zijn? :'D

    Ja maar, dat is lastig. Want ik weet zijn naam niet eens. En op hyves kan je nog leeftijd en geslacht enzo dingesen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Esmaye schreef:
    (...)

    Dat is wel handig ja.

    Ja, maar misschien willen ze het ook wel niet zeggen wegens schending van privacy. Ofzo.


    I'd rather go naked than wear fur.