ik zal vanaf het begin beginnen
*kuchkuch*
ik ben nou niet echt n meisje die super gek is op kleren shoppen (wel wat maar niet heel erg xd) en vroeger had ik er een bloedhekel aan. mijn moeder en ik kregen altijd binnen no-time ruzie omdat ik nooit iets leuk vond. nu heeft ze een vriend en daar kan ik wel heel leuk mee winkelen.
maar nu het probleem. ik ga deze zomer naar portugal en heb dusz aan 1 bikini niet genoeg. die ene heb ik al met mijn vader gekocht maar ik zoek dus nog een 2e. vanmiddag ben ik al met mijn stiefvader wezen kijken maar we vonden niks. en bikini's en ondergoed kijken vind ik VRESELIJK(!!). ik heb namelijk nogal een haat aan mn lichaan (geen commetaar aub) en het verschil van mijn borsten is nogal groot. ik weet dat iedereen dat heeft maar ook de mensen van de lingerie zaken zeggen dat ik best wel een groot verschil heb. en ik heb al zo'n hekel aan dat gedoe en dan moet ik ook nog weer zoiets hebben -.-. als ik bikini's of ondergoed moet passen sta ik al te janken in de kleedhokjes. en omdat ik vanmiddag niks heb gevonden moet ik morgen met mijn moeder op stap en ik weet nu al hoe dat gaat: voordat we weggaan zegt ze al: 'je doet wel even normaal' en dan ben ik dusz al narig. en als ik iets niet leuk vind gaat ze op me zitten zeuren dat ik normaal moet doen en niet zo moet zeuren en me niet zo moet aanstellen enzo..
hoe overleef ik morgen?!?
tips?
oh en een badpak is geen optie..
ps. ik weet niet of dit topic hier goed staat maar ik wist niet waar ie anders zou moeten
She said: I gotta find out for myself