• Ik raak best wel zwaar gefrustreerd door mijn trouwe vriend Mr. Guitar. Want hij luistert niet! Hij klinkt als een nepgitaar, aanschouw. Welke 'knopjes/draaideingen combinatie' gebruiken de kwizzel gitaarspelers om hem goed te versterken? O.O




    Ps. Dat filmpje is fucked up, vanwege een plotselinge vlek op Mr. G. Haalde me uit mijn concentratie :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niet slecht, wel een paar valse noten tussen. Maar toch wel mooi! ;] Blijven oefenen alvast. ^^

    En als dat wit, wit is x) en dat donkere, bordeaux-zwart is, hebben wij die ook .. ^^ Alle, mijn broer .. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TommBomm schreef:
    Niet slecht, wel een paar valse noten tussen. Maar toch wel mooi! ;] Blijven oefenen alvast. ^^

    En als dat wit, wit is x) en dat donkere, bordeauw-zwart is, hebben wij die ook .. ^^ Alle, mijn broer .. ^^

    Told ya, ik was totaal niet meer geconcentreerd. Maar goed, vraag dan aan je broer hoe hij hem heeft staan :3 Zo'n gitaar hebben trouwens duizenden mensen ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Boh, Kon ik dat maar ;l


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    LeavingLaura schreef:
    Boh, Kon ik dat maar ;l

    Zo moeilijk is het niet hoor n_n
    Maar het zou nóg beter zijn als je gitaar echt badass klinkt. --'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat voor versterker heb je? Heb je distortion/overdrive pedalen? En wat voor gitaar heb je eigenlijk? :P Jaa ik stel veel vragen, maar een Gibson Les Paul door een Marshall met een stevige distortion klikt iets beter dan een Chinees ding door een 10mm amp zonder pedalen met kutbekabeling... :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.