• In de zoo van Antwerpen is een baby olifant geboren. Dit nieuws is best wel oud, maar ik had het erover tijdens te bijles van Frans en toen wou ik een topic aanmaken. Waarschijnlijk ben ik wel niet de eerste met een topic hierover. Wist je dat een moeder olifant haar baby rechtopstaand uitpoept? Dan valt die baby gewoon zo op de grond neer en jaloerse broers/zussen proberen ook altijd het nieuwe kind te vertrappelen omdat ze jaloers zijn (cat)


    All was well.

    Ja, maar ik ben haar naam vergeten. (:


    A. ikmisje.

    Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat die baby er is, want ik ga vrijdag naar de zoo, dat was al lang geplant, en nu gaat er daar echt super veel volk zijn voor die nieuwe dikhuid! ö

    de natuur is af en toe wel hard. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JustFamous schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat die baby er is, want ik ga vrijdag naar de zoo, dat was al lang geplant, en nu gaat er daar echt super veel volk zijn voor die nieuwe dikhuid! ö


    Dan ga je maar niet! Die baby olifant is een klein wonder you know (:


    All was well.

    Losahs schreef:
    (...)

    Dan ga je maar niet! Die baby olifant is een klein wonder you know (:

    Nou dat klein wonder verpest wel lekker men dagje xp maar ik zal het maar aan de positieve kant zien, ik ga een wonder bezichtigen!!

    JustFamous schreef:
    (...)
    Nou dat klein wonder verpest wel lekker men dagje xp maar ik zal het maar aan de positieve kant zien, ik ga een wonder bezichtigen!!


    That's the spirit (lol)


    All was well.

    hier zijn al enkele topics over