• Ik zit echt ónder de krassen, blauwe plekken, wonden en pleisters. Niet normaal man O.O Hoe het komt? Voor de helft heb ik géén idee, maar deze weet ik wel:
    Aantal krassen op mijn arm (Nee geen wemo actie) vanwege het overgooien met een hak
    3 krassen op mijn been en een wond net onder mijn knie door terug op een vlor gemaakt van hout (en banden maar die bouten niet), dat kan dus blijkbaar scherp zijn :Y)
    Een pleister op mijn been door dat gespding van een riempje op een hak waarmee een vriendin langs mijn been liep
    Een pleister om mijn poot omdat die langs de grond is geschaafd en nu is er niet veel meer van over
    Een heel rare wond op een andere vinger vanwege te veel gitaarspelen, ja dat kan dus ook.
    Dat was dus ongeveer een kwart ofzo :'D
    En nu voel ik me even heel zielig. Vooral omdat ik nou geen gitaar meer kan spelen tot de grondschaafwond is genezen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou je eens wat vertellen:
    Doe eens voorzichtig met je leven. (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Och arm aapje! ö Dan moet je boos worden op je gitaar. Of nee, dat is zielig. :X Wat dacht je van dit; *Gezegde wat ik niet kan bedenken.* Wijze woorden, huh?


    You move me ......... Kurt

    wildebras. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    :O dat met wondje op vingers dat je geen gitaar meer kan spelen is vreselijk, heb ik nu ook xD
    en mijn gitaar is mijn leven (levenloos dus xD)

    nou suc6 met helen verder ^^


    Be nyappy

    ehm.
    koop alvast een voorraadje pleisters (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Rickjuh schreef:
    Ik zou je eens wat vertellen:
    Doe eens voorzichtig met je leven. (A)

    Ik heb gewoon risicolol n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Arm Djooitje. *stormt aan in verpleegsterpakje*


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    "Hey wat zullen we gaan doen ik verveel me."
    "Nou uhm.. Overgooien met een hark?"

    Ghehe. Hoe kom je in godsnaam op dat idee :')? Beetje gevaarlijk ook ofzo:Y)


    Wie du mir, so ich dir.