• Een vriendin van mij is fout, daarmee bedoel ik dat ze in de criminele richting zit. Ze steelt kleren, steelt fietsen, ze blowt enzovoort. Ik vind haar wél heel aardig, maar ben bang dat ze mij er in mee gaat slepen. Ik kan haar ook niet dumpen, want ik ben best aan haar gehecht. Wat denken jullie?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Probeer haar te helpen, maar denk ook aan jezelf. Als ze door blijft gaan en jou erin mee wilt trekken, dan zou ik haar laten vallen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gwoon duidelijk maken, dat jij vind dat ze zelf maar moet weten wat ze doet, zolang ze jou er niet in meesleept. Op een andere manier valt het denk ik gewoon niet te zeggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Screwed schreef:
    Probeer haar te helpen, maar denk ook aan jezelf. Als ze door blijft gaan en jou erin mee wilt trekken, dan zou ik haar laten vallen.


    idd.


    We can only learn to love by loving.

    Screwed schreef:
    Probeer haar te helpen, maar denk ook aan jezelf. Als ze door blijft gaan en jou erin mee wilt trekken, dan zou ik haar laten vallen.

    the same...

    waarschijnlijk heeft ze er een reden voor
    (gedwongen, problemen thuis, weet ik wat)
    Dus als je haar wil helpen moet je proberen dat die problemen minder worden denk ik...

    Als die problemen er niet zijn zou ik haar duidelijk maken dat het fout is wat ze doet. En niet verlegen van 'ik vind het niet leuk'
    maar stevig in je schoenen staan, en laten merken dat je het niet goed vindt.
    Anders lacht ze je uit of trekt ze zich er niets van aan><


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik denk dat je wel zoveel mogelijk je eigen zin moet doen..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ken zoveel mensen uit een slecht milieu, en als jij niet mee wilt doen met hun praktijken, dan zeg je dat gewoon, en ze zullen dat wel respecteren ;)

    Verplaatsing naar 'Relatie'.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Screwed schreef:
    Probeer haar te helpen, maar denk ook aan jezelf. Als ze door blijft gaan en jou erin mee wilt trekken, dan zou ik haar laten vallen.

    Ja.. wat deze hiero zegt. En ik zou vanaf nu af aan wat afstandelijker tegen haar doen. Blowende mensen kunnen je in de problemen brengen en soms zul je spijt hebben dat je bepaalde zaken hebt gezegd.
    Ik ken het wereltje..


    No growth of the heart is ever a waste

    Blijf met haar omgaan. Dat ze zulke dingen doet, betekent nog niet dat ze puur slecht is. En jij vindt haar de moeite waard om er mee bevriend te zijn. Dus dumpen is wel het laatste wat je moet doen.
    Maar als je toch ziet dat ze een poging doet om jou in zoiets mee te slepen, dan zeg je 'Nee'. Daarmee maak je duidelijk dat je niet zo wil zijn. Als ze echt een vriendin is en ze je respecteert zou het geen probleem moeten zijn.
    Ik heb ook een vriendin die zulke dingen doet, maar ze is wel superaardig.
    Ik zou zeggen, probeer haar te helpen, maar je mag haar vooral niet dwingen. Je moet haar gewoon duidelijk maken dat je haar leven niet wilt bepalen enzo, maar je wilt ook niet dat ze in problemen geraakt enzo.

    Veel succes ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Laat je gewoon niet meeslepen en geef duidelijk je grenzen aan. Als ze dat niet accepteert denk ik dat je de vriendschap een tijdje moet laten rusten.


    Life is hard and then we die