• Ja mensen,ik heb lekker verlengd weekend. Want vanaf vandaag heb ik geen school tot maandag :'D en doordat ik vandaag in de na middag het ben afgetrapt van school heb ik nog een half dagje extra ook :'D

    Ik heb vanaf morgen 12 uur vrijaf tot maandag.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ben ik nou de enigste die juist alleen vrijdag naar stage moet? :X


    Your make-up is terrible

    mazzellaar o.o'
    ik moet morgen nog naar school en dan tot maandag vrij --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat heb je gedaan dan? dat je van school bent getrapt ofzeu?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb morgen ook geen school omdat ik facultaieve verklofdag heb, ofzo. En donderdag heb ik ook geen school, vrijdag maken we de brug and tsjha voor de rest had ik hier eigenlijk al een topic over ;x
    Yah see x)

    Geke schreef:
    wat heb je gedaan dan? dat je van school bent getrapt ofzeu?

    Ik ben niet van school getrapt. Ik ben het in de namiddag zelf afgetrapt. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik geen les meer had in de na middag en ik er niets kon gaan doen in het school,dus ben ik gewoon naar huis gekomen. Ik had echt geen goesting om er nog langer te blijven in dat gekken huis --'

    Ik ga morgen gewoon niet


    Your Butt is Mine!

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ik ben niet van school getrapt. Ik ben het in de namiddag zelf afgetrapt. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik geen les meer had in de na middag en ik er niets kon gaan doen in het school,dus ben ik gewoon naar huis gekomen. Ik had echt geen goesting om er nog langer te blijven in dat gekken huis --'

    Je bedoeld dus spijbelen ><
    Ik heb donderdag vrij tot weet ik niet wanneer, denk ook maandag.. prima zo, mijn school is niet het ergste wat er bestaat ^^ [Ben liever daar dan thuis]


    ×Bury all your secrets in my skin×