• Hallo ik wil modeontwerpster worden in amsterdam.
    Maar ik zag net eentje had je havo/vwo voor nodig. en dat heb ik niet.
    Ik heb een zeer slechte jeugd gehad dus erg kast van concentratie problemen. Het is gewoon niet eerlijk ik kan mijn droom niet eens laten vervullen door de schuld van iedereen die mijn leven heet verziekt!:@
    Sorry ik moet dit echt even kwijt.
    Weet iemand misschien hoe ik het toch kan worden? en nee ik ga geen jaren studeren -.-

    doe mee aan zo'n programma op tv ?? en anders er zijn genoeg manieren volgens mij om bekend te worden in de fashion industry..


    We can only learn to love by loving.

    Hmmh, zit je op VMBO?
    Dan kan je denk ik gewoon van 4-VMBO naar 4 Havo gaan?
    Duurt wel lang, maar als je het echt wilt...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je er zo weinig moeite voor wilt doen -.- Zoek dan iets waar je wel moeite voor wilt doen


    Your make-up is terrible

    Deliverance schreef:
    Hmmh, zit je op VMBO?
    Dan kan je denk ik gewoon van 4-VMBO naar 4 Havo gaan?
    Duurt wel lang, maar als je het echt wilt...
    ik heb echt concentratie problemen ik vergeet zelf ook dagelijkse dingen en denk teveel aan iets anders. In school ben ik superslecht kan alleen mijn hobby's goed omdat ik dan niet echt meer aan alle problemen denk. dus ik dnek niet dat dat de oplossing is:(

    Als je het echt wilt, moet je er gewoon voor gaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    AxelRawr schreef:
    (...) ik heb echt concentratie problemen ik vergeet zelf ook dagelijkse dingen en denk teveel aan iets anders. In school ben ik superslecht kan alleen mijn hobby's goed omdat ik dan niet echt meer aan alle problemen denk. dus ik dnek niet dat dat de oplossing is:(

    Ooh dat is zeer kuttig.
    Maar, zoals Nicol zei: Doe mee aan Project Catwalk ofzo? :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Happysnail schreef:
    Als je het echt wilt, moet je er gewoon voor gaan.

    Er zijn toch ook mensen die van vervolgopleiding van vmbo steeds hogerop gaan, kan vast ook wel met mode denk ik.
    Ja, dat duurt best heel lang volgens mij.
    Als je het echt wil moet je dat er maar voor over hebben.


    Mew <3

    TeddyMurder schreef:
    Als je er zo weinig moeite voor wilt doen -.- Zoek dan iets waar je wel moeite voor wilt doen

    PROJECT CATWAAAALK xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Stuur wat tekeningen van ontwerpen op naar mensen die er verstand van hebben? Dus zoek bijvoorbeeld een site op, en maak daar contact met mensen, en stuur wat foto's op. Wellicht kun je dan ook nog vragen of je 'echt havo/vwo voor nodig hebt, want ik denk niet dat je voor ontwerptalent havo/vwo nodig hebt, eerlijk gezegt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou(ookal zit je op het vmbo) de kant van wiskunde kiezen. Dan leer je iedergeval meten en al dat soort stuff

    Jaren studeren. Dan heb je nog ervaring ook.


    I recycle my thoughts.

    kun je niet een jaartje over doen,en dan het diploma halen dat je nodig hebt (: ?
    dan moet je maar 1 jaartje langer op school zitten,ipv later dan al die jaren te doen.

    x


    everybody needs a song.

    ik volg op school gewoon mode en creatie..


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33