• Ja ik vroeg me af of iemand hier dat heeft, want ik heb ongeveer een jaar geleden een tongpiercing willen late schieten maar dat kon niet, omdat het te gevaarlijk zou zijn omdat ik nogal veel adertjes in mijn tong heb lopen. en als ze het dan zouden schieten moest ie scheef enzo.. Maar ik vraag me af, wat is hier nou van waar?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je tong kan er van opzwellen en dan gaat het blauw zien, je moet het echt door iemand laten doen die het al vaker gedaan heeft, maar ik vind het persoonlijk echt super lelijk (cat)


    All was well.

    Ik heb daar serieus nog nooit van gehoord O.O


    Your make-up is terrible

    het klopt wel. daarw as grote kans mee. ik magd at waarschijnlijk ook niet.

    Haha Lize dat kan mij niets schelen,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    het is ook slecht voor je tanden, maar het ik vind het wel mooi.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    De piercer weet wat juist is. Die hebben de diploma's ervoor die behaald moesten worden. En inderdaad, als er teveel adertjes door je tong heen lopen, nemen ze dat risico niet om er door heen te piercen. En anders scheef, maar dan laten de meeste mensen het ook afweten. Maar als je één van die aders raakt, kun je geloof ik verlamd in je gezicht raken of er beschadigt iets in je hersenen. Ik weet het niet zeker meer, sorry.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb ook wel eens een verhaal gehoort van zo'n iemand die dat doet,Dat als het opzwelt , Dat je kans hebt snachts te stikken.Omdat je tong dan ontspant en als ie dan opzwelt,slik je je tong naar achteren.En in je tong zit een ader,die verbonden is met je hart,Dus het kan ook gevaarlijk zijn voor je hartklep.Ik zelf zou die risico's niet willen nemen


    Sometimes it's best not to care.

    I dunno. Ik vertrouw de kennis van de piercer meer dan die van mij so..


    No growth of the heart is ever a waste

    zoals de andere zeggen, de piercer weet wat hij doet. als hij zegt dat het niet kan, dan kan het niet. ik heb zelf een tongpiercing en ze hebben eerst wel gekeken of het wel mogelijk was om eentje te zetten. ja mag hem nooit zomaar zetten omdat je het mooi vind, je moet er goed over nadeken en als de piercer zegt dat het niet kan, doe het dan ook niet. een tongpiercing is heel leuk, maar als het niet kan, moet je het ook niet doen, dat is het niet waard. (H)

    jup jup jup allemaal gelijk.. als het niet kan doe het niet.. het verhaal klopt.. er kunnen best veel dingen gebeuren als ze door een adertje ofzo prikken dan ben je egt zwaar de pineut. p.s ik heb wel een tongpiercinggg >.<


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik wouw het eerst laten zetten ^^ maar ik krijg in de plaats een tattoo (had trouwens ook te veel bang voor een tongpiercing) :'D maar mijn mama heeft een tongpiercing ^^ Maar ik weet wel,de dag erna,dat het mega veel pijn doet doordat je tong opzweld en je bijna niet kunt eten ^^

    Sommige mensen kunnen gewoon geen tongpiering hebben. Daarnaast schiet je hem niet he.
    Leg je er maar bij neer, voordat je tong verlamd is als het verkeerd gaat.

    Ik vind een tongpiercing echt prachtig, maar het is wetenschapelijk bewezen dat dat je gebit schaadt.


    I found myself in Wonderland.

    Ik zou gewoon vertrouwen op wat de piercer zegt. Als hij zegt dat je het beter niet kan doen zou ik me er maar bij neerleggen, voordat je straks een lamme tong hebt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oke ik hoef nog niet dood, en ook niet mijn hele leven met een dubbele tong praten ik luister wel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.