• Bij ons aan de overkant hebben de buren een kindje die net begint te leren lopen. Hij was met zijn mama op het balkon heen en weer aan t lopen. Toen hij bijna viel greep hij z'n moeder aan dr broek en trok hij d'r broek mee naar beneden. :Y)

    Kleine kinderen zijn soms echt grappig, nog meer mensen met leuke verhalen? Ik heb zin om te lachen.

    O.O omg wat grappig whaha x3 nee serieus.. en niet echt... :$


    We can only learn to love by loving.

    Toen ik klein was, iets van een vijf jaar, ging ik naar de dierentuin en ik had een rokje aan. Jammer genoeg, was ik vergeten een onderbroek aan te doen en dus liep ik daar dus zonder ondergoed rond en ik het helemaal niet door hebben. Daar was ook een speeltuin, met een klimrek en ik was daar op aan het klimmen. Toevallig stonder er nog enkele kinderen onder aan het klimrek en die keken heel geschokt omhoog naar mij, toen had ik het pas door.


    All was well.

    Muahahahhaa, lize, sukkel. :Y)

    Fragile schreef:
    Muahahahhaa, lize, sukkel. :Y)


    lekker toch? :9~


    All was well.

    Niemand nog een leuk verhaal? :3


    All was well.

    Haha,
    ik was eens in frankerijk, jaja, en we zaten in een apartement, ging ik zo naar buiten naar dat balkon, kijk in naar dat van naast ons, zit daar een dikke mevrouw te slapen op een stoel met enkel een bh en slipje aan. Dat was echt Bah! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    weareTORRES schreef:
    Haha,
    ik was eens in frankerijk, jaja, en we zaten in een apartement, ging ik zo naar buiten naar dat balkon, kijk in naar dat van naast ons, zit daar een dikke mevrouw te slapen op een stoel met enkel een bh en slipje aan. Dat was echt Bah! :'D


    ieeeeeeh :X


    All was well.

    Schattig. O.O

    Whaha XD best wel kut voor der ;l maar wie gaat zen kind nou leren lopen op het balkon? xP


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Me vriendin woont tegenover hele rare mensen. Die vrouw gaat altijd in dr ondergoed staan roken op het balkon. o.O'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    dat is hilarisch x'd


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    HAHAHA.
    Wat een hilarieeee.


    I recycle my thoughts.

    HAHAHAHAHAHAHAHA


    geweldig *grinnikt*

    hhhahahahaha


    Love is the movement <3

    *Plat*

    Mijn vriendin -toen ze peuter was en nog maar net kon lopen- kwam net uit bad en haar moeder heeft haar even alleen gelaten om haar kleren te halen. Is dat kind toch niet in haar nakie in haar straat gaan rond stappen. O.O


    You'll never dream alone. <3