• Hoi, je gaat nu een kijkje nemen in mijn leven. Nou mijn leven, mijn vaders leven, want mijn leven wordt beheerst door hem. Ik mag niets meer sinds mijn moeder is overleden. Ja,ze is overleden aan een overdosis van drugs. Mijn vader heeft een dansacademie waar ik in dans. Ik moet alleen trainen en trainen. Daardoor heb ik geen vrienden. Ik heb wel een vriendje, maar die zie ik amper. Hij is 2 jaar ouder dan ik ben. Zelf ben ik 16. Je ziet, zo geweldig is mijn leven niet. Maar 1 ding houd mij levend en dat is zingen.

    er zijn al 16 delen online

    interesse?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Geïnspireerd door het nummer van Robert Pattinson of niet?^^


    -

    Dude, ik kreeg allemaal medelijden met je en nou is het een serie ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hij is 2 jaar ouder dan mij ik (ben).
    :$


    Mew <3

    ShellysANUS schreef:
    Geïnspireerd door het nummer van Robert Pattinson of niet?^^

    eigenlijk alleen de titel. ik kan de tekst amper horen...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    LizesBIATCH schreef:
    Dude, ik kreeg allemaal medelijden met je en nou is het een serie ><

    I dont get you?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    NotYourFreak schreef:
    Hij is 2 jaar ouder dan mij ik (ben).
    :$

    oeps foutje X:


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    eigenlijk alleen de titel. ik kan de tekst amper horen...

    Ik wel, als je goed luistert^^


    -

    AngelXWings schreef:
    (...)
    I dont get you?

    Ze bedoelde dat ze door het eerste stuk dacht dat je een stuk van jou eigen leven in real zat te vertellen. En ze kreeg medelijden omdat het nogal depressief is :'D.
    De verhaallijn is overigens wel leuk hoor.


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    (...)
    Ze bedoelde dat ze door het eerste stuk dacht dat je een stuk van jou eigen leven in real zat te vertellen. En ze kreeg medelijden omdat het nogal depressief is :'D.
    De verhaallijn is overigens wel leuk hoor.

    neej goddank niet :|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Never thought. (puh)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.