• Ik wist niet waar dit topic moest dus.

    Maar wat mij dwars zit. Het klinkt misschien grappig voor sommige mensen of raar, maar mijn vader die slaat telkens op me kont, en zegt Lekkerding en vorige vakantie zei hij tietjes en kneep hij in het water telkens in me borsten, en als ik heel serieus zeg hou op en boos word ofzo gaat hij nog verder, dus praten heeft amper zin, en ik zit er nu toch best wel mee, want het is irritant en GOOR.

    Tips?

    PS; Het is geen aanranding ofzo. Dus niet bel de kindertelefoon.

    Is er ook echt geen mogelijkheid tot een serieus gesprek?
    Want ik kan me niet voorstellen dat hij helemaal niet wil luisteren als jou iets dwarszit.
    In dat geval zou ik bijna wél de kindertelefoon adviseren.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ken het op de reet slaan.
    serieus... ik zeg dat hij moet stoppen maar dat doet hij niet.
    ik ram die gast een keer voor ze kop. misschien snapt hij het dan?
    ik kan je helaas niet verder helpen


    The economy is suffering, let it DIE!

    gatver.
    dit is niet normaal, hoor. :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tja, vaak denken de personen -waaronder vaders dus- die dat doen er niet verkeerd over.. En bedoelen ze het ook niet verkeerd, maar daar heb je nu niets aan. 8)
    Praat er met jouw moeder over.


    -

    Zeg een keer echt heel serieus dat hij op moet houden en dat je het gewoon niet leuk vind!
    En misschien wil je niet bellen (of chatten) met de kindertelefoon, maar dat is wel handig, die zeggen echt niet dat je naar de politie moet, ze helpen je ècht van je probleem af!


    So far away..

    xLoveIsDeadx schreef:
    gatver.
    dit is niet normaal, hoor. :'S


    We'll never be as young as we are tonight

    xLoveIsDeadx schreef:
    gatver.
    dit is niet normaal, hoor. :'S


    Niet geschoten is altijd mis..

    Gadver! Ik vind het echt walgelijk, ik mag er niet aan denken dat men vader dat zou doen

    Maar misschien moet je niet eens kwaad maken, maar gewoon op een rustige manier zeggen dat je het niet leuk vind dat hij je aanraakt. Op een moment dat hij je dus gewoon rust laat hé

    wordt eens echt flink boos, zodat hij wel móéþ luisteren ga tegen hem schreeuwen enzo.. en als dat nog steeds niet helpt meot je het je moeder vertellen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    uhh.. Ik wil nu niet ego overkomen omdat ik over mezelf begin.. maar De pa van me vriendin deed dat ook bij haar,, en Mij.. kont slaan borsten zitten, zeggen dat je knap bent. Het begind onsguldig maar het werd steeds erger, enzu..
    Dus ik zou wel snel ingrijpen als ik jou was, voordat het uit de hand loopt.
    Je moet het gewoon tegen je moeder zeggen, en met haar een goed gesprek aan gaan. waneer je dat met je vader niet kan berijken..
    Mischien bedoelt hij het niet verkeerd,, maar hij moet weten waar jou grenzen liggen. en als jij die deudelijk steld, en hij daar verre oferheen komt, moet je tog egt ander wegen nemen..
    Als je met je moeder praat ofzu.. mischien kan hij met hem praten..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als je gewoon de kindertelefoon belt, wil het niet zeggen dat je pa gelijk de gevangenis in moed. Ze vertellen je gewoon wat je het beste kan doen, en óf je dat dan doet is aan jezelf.


    blame the bully.

    (ik ben een jongen) *notitie voor zichzelf*: later wanneer ik vader ben mag ik mijn dochter niet op intieme plekken raken

    Maar dat is wel irritant ja, ik weet niet wat je er aan kan doen, misschien een keer zeggen wanneer hij het niet doet, dan weet hij dat je er mee zit, want als je er niet mee zit zeg je het meestal niet als hij het niet doet. dus gewoon uit het niks zeggen


    One who knows nothing can understand nothing.

    uuh als het geen aanranding is, wat is het dan ?

    Jij wilt tog niet dat je vader daar aan je zit ?

    Ik heb er geen ander woord verder voor


    I solemny swear i am up to no good

    Een vader hoort zoiets helemaal niet te doen, zeg dan iets van 'doe het bij mama, als je het toch zó leuk vindt, ik ben je dochter remember, zoiets hoort niet.' -zou ik zeggen-


    -

    Jakkie.