was iets emt opnemen.Laat maar zitten x')
Xxx Michelle.
*schaamt zich dood x')*
-
7 mei 2009 - 13:157 mei 2009 - 14:41
Reactie @ Zombie Cover: Veeel te weinig intonatie, het lijkt haast praten. Probeer er wat meer gevoel in te gooien. Daar moet je natuurlijk ook op oefenen (ik had hetzelfde probleem) maar na verloop van tijd lukt het ;]
No growth of the heart is ever a waste
7 mei 2009 - 14:447 mei 2009 - 15:05Aurelia schreef:
Reactie @ Zombie Cover: Veeel te weinig intonatie, het lijkt haast praten. Probeer er wat meer gevoel in te gooien. Daar moet je natuurlijk ook op oefenen (ik had hetzelfde probleem) maar na verloop van tijd lukt het ;]
ik denk dat je het beter gewoon voor onder de douche kan houden.. maar een troost je zingt sowieso stukken beter dan ik :xFighting for peace is like fucking for virginity ©CT
7 mei 2009 - 15:067 mei 2009 - 15:35MissShinoda schreef:
ik vin dook dat het beter is voor onder de douche
(...)
ik denk dat je het beter gewoon voor onder de oduche kan houden.. maar een troost je zingt sowieso stukken beter dan ik :x/
7 mei 2009 - 16:127 mei 2009 - 16:17Ik loop achter de mensen boven mij aan. X:
Everything means nothing, if I ain't got you.
7 mei 2009 - 16:217 mei 2009 - 16:22Ik vind het als ik heel eerlijk ben ook niet zo mooi, sorry n_n
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
7 mei 2009 - 16:52Aurelia schreef:
oke ty x') ik ga zo zang els nemen hea wnat eht klinkt zo anar niks(A)7 mei 2009 - 16:537 mei 2009 - 17:007 mei 2009 - 17:07maar je zei zelf al ik kan niet mooi zingen
waarom ga je het dan opnemen?? en waarom zou je zangles nemen als het tog niet zo mooi is??
niet lullig bedoelt ofzo hoor/
7 mei 2009 - 20:27xtomgeiler schreef:
maar je zei zelf al ik kan niet mooi zingen
waarom ga je het dan opnemen?? en waarom zou je zangles nemen als het tog niet zo mooi is??
niet lullig bedoelt ofzo hoor
met zangles krijg je dat wel. Je leert er alleen beter mee omgaan enzuw maar dan klinkt het al heel anders. maar opgenomen is het nog weer anders dan in echt zei gister een meisje. maar dat weet ik verder ook niet. en ik ging het opnemen om te oefenen en gewoon kijke.