• laten we het zo zien, ik wou een serie omzetten naar een storie en dat lukte niet goed -.-' ik ben de drie eerste delen van mijn serie kwijt gespeeld en ik moet al mijn delen terug in een nieuwe serie zetten

zou het niet handig zijn als je meer dan een quiz te gelijk naar een serie of storie kan zetten?

What would Emma do?

jah, heb ik ook gehad. Maar je kan ze er nog altijd bijzetten nu (':

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

ja is best wel irritant, bij elke quiz moet je klikken >< als je dan een serie van in de 100 hebt, ben je lang bezig ><

You're a star in heaven.

Nee, je moet alles per ding omzetten naar een story. Niet stoppen omdat het je even teveel werk is.

Vroeg of laat gaan de series eruit. ;)

weet ik, ik had bij de een dat niet en bij de andere dan weer wel, een van 50 delen! en ik ben de drie eerste kwijt!

What would Emma do?

ik snap niet wat je net typte o.o
    pb me anders over het probleem, misschien kan ik je zo helpen ;)

ja misscien dta je het dan kan aanvinken?

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

Dat gaat waarschijnlijk niet anders had Rutger dat al wel meteen geprogrammeerd. Je moet immers bij elke quiz apart dingen aangeven, en dat gaat dan niet meer.

Helaas is het technisch gezien niet mogelijk om het omzetten automatisch te laten gaan.

Ik heb er lange tijd mijn hoofd over gebroken, maar de computer kan nooit weten welke vragen, antwoorden en uitkomsten je precies over wilt zetten.

Ik heb geprobeerd het zo makkelijk mogelijk te maken en snap dat het een rotklus is met 50+ quizzen. Het is helaas niet anders.

Dit is mijn signature...