• Hellowtjez,
    De laatste tijd ben ik echt immens duizelig. Als ik rechtsta uit de zetel, als ik lang moet wandelen, als ik pas uit mijn bed ben,... Het komt gewoon plotseling op en verdwijnt weer heel snel. Ik heb al vanalles geprobeerd. Meer eten, gezonder eten, ontbijten,... maar niets lijkt te helpen. Weten jullie misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn? En ja, als het echt niet snel betert ga ik naar de dokter.
    [Heb het nu al enkele weken en iedere dag wel enkele keren.]
    Thqu x'.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waarschijnlijk ijzer tekort.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Waarschijnlijk ijzer tekort.

    En wat doe je daaraan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb ik als ik gewoon recht sta ofzo. & Ik weet niet waardoor het komt.


    Some people make the world special just by being in it

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En wat doe je daaraan?


    Naar de dokter, die schrijft een verwijsbrief, en dan moet je boed laten afnemen, dat testen ze op ijzertekort. Als je het echt hebt, krijg je ijzertabletten.


    Your make-up is terrible

    Meer ijzer eten xD
    Nee, dan moet je van die ijzertabletten nemen, of gewoon naar de dokter gaan. Ik zou eerst ff aan je ouders vragen want ik ben niet echt een dokter xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En wat doe je daaraan?
    Dat had ik ook. Waarschijnlijk krijg je eerst advies over ijzerrijke gerechten die je kunt eten, en als het op die manier niet weggaat krijg je misschien medicijnen waar ijzer in zit. Ik heb dat ook een tijdje gehad, het helpt op zich wel;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb dat ook, In ben naar een dokter geweest en nu moet ik Supradyn energy innemen. En daarmee is het wel beter. Dus je hebt wss een tekort aan iets. (:


    A. ikmisje.

    TeddyMurder schreef:
    (...)
    Naar de dokter, die schrijft een verwijsbrief, en dan moet je boed laten afnemen, dat testen ze op ijzertekort. Als je het echt hebt, krijg je ijzertabletten.

    Ik wil geen bloed laten afnemen. Da's vies :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik wil geen bloed laten afnemen. Da's vies :')
    Dat moet waarschijnlijk sowieso, anders kunnen ze je niet helpen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...) Dat moet waarschijnlijk sowieso, anders kunnen ze je niet helpen.

    Ja, weet ik hoor. Toch wil ik het niet, ookal moet het :') Wat ben ik toch een schijterd oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb ik ook soms. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    wat ze hierboven zeggen; ijzertekort. Of als je een lage/hoge bloeddruk hebt, kan je soms ook wel duizelig zijn...

    Ik had dat ook eerst, en nu nog soms. Maar heb er noooit iets aan gedaan xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rustig aan doen? Niet plotseling in een keer opstaan ofzo?

    dat heb ik ook. dan wordt alles even zwart en daarna is het meteen weer weg. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.