Hey iedereen .
Ik heb een beetje advies nodig .
Dus ik heb een vriendje en ik heb hem nog maar eens een kans gegeven . Mijn vriendin is ook al een paar keer mee geweest maar daarna konden ze goed opschieten met elkaar . Nu is hij soms vriendelijk tegen mijn vriendin en dan zegt hij ineens : fuck off bitch [tegen mijn vriendin dan] . De dag erna op msn zegt hij dan ; hej . en zy vraagt doodgewoon waarom hij iets zegt tegen haar . Hij gaat schelden , zij ook . Hij heeft gezegt tegen mijn vriendin : ' als jij zo blijft doen dan ga ik breken met Jill' . Wie heeft er nu gelijk ? En wat moet ik nu doen met hem ?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Pff , wat moet ik nu doen ?!
Pff , wat moet ik nu doen ?! - Liefde, Vriendschap & Familie
-
1 mei 2009 - 22:361 mei 2009 - 22:39
wat een domme loser.
sorry for my language, but i mean it.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
1 mei 2009 - 22:40Hij gaat met jou breken als hij jou vriendin, en zij hem, elkaar niet mogen?
Die jongen is je dan niet waard. Want het gaat hem dan zo te zien niet eens om jou.Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
1 mei 2009 - 22:40Dus als ik het goed begrijp betrekt hij jou in een ruzie die hij heeft met jouw vriendin? Jij hebt er toch helemaal niks mee te maken? Ik vind dat echt fuckerij hoor. Als ik een vriend had die met mijn beste vriendin (die ik niet heb, maar boeien) mot had en zou dreigen: '[...] zou ik het uitmaken', dan zou ik er een eind aan maken. Damn he, iemand moest maar met zulke uitspraken bij mij aan moeten kakken. Dan krijg je me nijdig ><'
No growth of the heart is ever a waste
1 mei 2009 - 22:41xLoveIsDeadx schreef:
wat een domme loser.
sorry for my language, but i mean it.
idd.. die 'domme loser' klinkt mss hard, maar als hij geen respect heeft voor je vrienden..1 mei 2009 - 22:41Amour schreef:
Hij gaat met jou breken als hij jou vriendin, en zij hem, elkaar niet mogen?
Die jongen is je dan niet waard. Want het gaat hem dan zo te zien niet eens om jou.
Amen.
Waarom ben ik nou niet in staat zulke dingen fatsoenlijk op te schrijvenNo growth of the heart is ever a waste
1 mei 2009 - 22:42oh, en nooit een vriendin laten vallen voor een jongen. Ik weet dat je niet gezegd hebt dat je dat gaat doen ofzo maar ik zeg het maar..
1 mei 2009 - 23:05