• Alloo

    Nou ik ben eggt een hele grote THfan en ik dacht dat dat niet snell zou veranderen maar nu gaat alles eggt een beetje te ver hoor snap der eggt ehelemaal nixx meer van. ''BILL HEEFT NIEUWE TATTOO, BILL HEEFT NIEUW HAAR ZIET ER NIET UIT HEEFT HET ER WEER UIT GEHAALD, TOM HEEFT ZWART HAAR, BILL HEEFT (zogenaamd) ANOREXIA OF BOELIMIA NERVOSA OFZOO WORD ER EGGT GEAKK VAN. ik denk eggt dat het door amerika komt :S al zeg ik het zelluf :S


    Bill is lekker.

    Iedereen denkt dat,
    en het is ook zo.
    Blij dat iemand het zegt x]

    meid laat je niet zo opjutten
    bill heeft geen niewe tatoo
    behalve dan die met freiheid 89 ofzo
    hij heeft dreads en dat staat harstike goed bij hem
    tom heeft geen zwart haar
    en bill heeft geen ziekte ofzo
    en het kan overal vandaan komen

    x. serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Misschien komt het wel door álle hysterische fans die ze geen rust gunnen? Amerikaans of niet?

    xFantasy schreef:
    Iedereen denkt dat,
    en het is ook zo.
    Blij dat iemand het zegt x]


    Foutje in het tikken mischien??

    maar de meeste dingne zijn niet waar
    dus.:P


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    hysteria baby. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xNEE schreef:
    Misschien komt het wel door álle hysterische fans die ze geen rust gunnen? Amerikaans of niet?

    idd. Ik denk dat we eens moeten stoppen met alles op de Amerikaanse fans te steken, het is niet allemaal hun fout, hoor. Kijk maar naar die Franse stalkers.

    Waarom zou het nu per sé door Amerika komen? Omdat ze daar lange tijd bleven voor een grote aantal concerten dat ze daar gaven? Dat ze daarom veranderd zijn?
    Zeg je dit omdat je het gewoon niet leuk vindt dat ze veranderd zijn en daarom ga je conclusies trekken?
    Het komt eerder door de Franse stalkers die voor heel veel onheil zorgen.


    -

    UseSomebody schreef:
    (...)
    idd. Ik denk dat we eens moeten stoppen met alles op de Amerikaanse fans te steken, het is niet allemaal hun fout, hoor. Kijk maar naar die Franse stalkers.



    th heeft een aanklacht ingedient he
    die stalker's hebben ze bedreigt
    ik snap hun echt niet
    gewoon leven loos ofzo(A)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind ze nog steeds hetzelfde. (nerd)

    Ik ben het niet met je eens, geen zin om te zeggen waarom.


    ok

    serenaxgeorg schreef:
    (...)

    Foutje in het tikken mischien??

    maar de meeste dingne zijn niet waar
    dus.:P

    Foutje in het tikken?
    Nee, niet echt.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    idd. Ik denk dat we eens moeten stoppen met alles op de Amerikaanse fans te steken, het is niet allemaal hun fout, hoor. Kijk maar naar die Franse stalkers.

    Daarom =='

    nee, kijk maar in de andere topics