• Mis ik mijn klas best wel in de vakantie. Ik mis hun humor,de droogheid en de drukte om me heen. best blij dat de vakantie bijna over is eigenlijk.

    Dus mijn vraag ;
    Mag de vakantie van jou langer duren? Ja of nee en waarom dat wel/niet


    We can only learn to love by loving.

    nee, hoeft niet, doe maar gewoon dat je een x aantal vrije dagen zelf mag inplannen. Dus dat je kan zeggen: Vandaag neem ik vakantie:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ja, want ik heb nog niks gedaan en ik moet dus nog 3 verslagen maken :X


    -

    Ja, eigenlijk wel ja. Heb geen zin om terug naar school te gaan, vind het zo wel goed :'D.


    rules don't stop me

    vakanties hoeven van mij niet per se langer te duren, want na een tijd ga je je echt doodvervelen en als je veel vakantie hebt, is het zo gewoon. Ik vind het zo leuk als er een vakantie begint, dan is gans de klas zo hyper enzo en dan wordt de zin 'maar meneer het is bijna vakantie, ge gaat nu toch geen les meer geven?' vaak gebruikt. :p maar ben wel meestal sad als een vakantie gedaan is, omdat mijn klas mij vaak hoofdpijn bezorgd, maar er zitten wel nog lieve mensjes ^^

    is precies lang genoeg... vind ik. Even afstand van elkaar, en dan na de vakantie lekker veel aan elkaar vertellen..xD^^

    Ja, voor mij mag het nog wel 2 weken duren ofzo. Even helemaal geen gezeur van leraren en huiswerk en bleeegh. >.<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja, want ik geniet altijd heel erg van de vrijheid. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja want het bevalt me prima zo n.n

    Absoluut. Kloteklas.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa hoor Ö ik zie ze toch ooit nog wel ens xP


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Soms.
    Het punt is dat mijn vrienden in mijn klas vaak stemmingswisselingen hebben en soms wil ik ze gewoon vermoorden en soms kan ik niet wachten tot ik weer naar school mag.
    Ik haat dat. Het maakt mij depressief.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, de vakantie kan me niet lang genoeg duren!
    Want als ik die mensjes wil zien, dan spreek ik toch lekker met ze af? Ik heb deze vakantie mijn beste vriendin al bijna iedere dag gezien. Morgen gaan we lekker winkelen in Den Bosch en Utrecht ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hij mag wel langer duren, maar dan is dat alleen om een berg huiswerk te vermijden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen vakantie meer (x tja België hea (x
    Maarin het algemeen ja dan mis ik mn klas ook,, enfin toch sde mensen met wie ik tamelijk echt ben,, mja zij zijn niet zo echt mn vrienden dus daar spreek ik eiglijk niet mee af in de vakantie met andere vrienden wel mja das normaal denk ik dan zo want het zijn mijn closeste vrienden die 6 (x

    Vakantie mag gerust langer duren. Ik haat huiswerk. En zékér mijn klas. Allemaal domme, oppervlakkige meisjes die zich volplamuren met bruine crème, over alles en iedereen roddelen, om de week met elkaar ruzie hebben en om de seconde zeggen dat ze dik zijn, terwijl ze er allemaal uitzien alsof ze freakin' anorexia hebben.