Speel je in een band? Ik ben vet nieuwsgierig:']
- wat doe jij erin?
- hoe heet de band?
- hoeveel band leden?
- wat ontbreekt er nog aan? of is het compleet?
- spelen er nog meer quizlet users in?(wie?)
- Hoelang bestaat hij al?
- voor de lol, of echt beroemd willen worden?
- Hoeveel nummers hebben jullie al?
- is de band actief?
- Al ontdekt?
- Wat voor muziekstyle?
- Hoeveel jongens en hoeveel meisjes?
- Wie heeft de band opgericht?
- Moet er iemand uit?
- Wie doet wat?
- voorgaande geschiedenis? Tell us?:
- wat doe jij erin?
Zingen
- hoe heet de band?
The perfect Dolls.
- hoeveel band leden?
Nu nog 4.
- wat ontbreekt er nog aan? of is het compleet?
Nou gitarist moet weg :'] En we missen dus gitarist(e),drummer/drumster && Bassist(e) && eigelijk ook iemand die kan screamen
- spelen er nog meer quizlet users in?(wie?)
MaritxMissery, chrissie94 &&. Justsnowyme8 ( maar die meot weg vinden ik en chris.
- Hoelang bestaat hij al?
Uhm Deze band nu ongeveer 2 a 3 maanden?
- voor de lol, of echt beroemd willen worden?
Echt beroemd willen worden, amar ook voor de plezier natuurlijk.
- Hoeveel nummers hebben jullie al?
5 of 6. omdat we er al eens tuk of 7 weg gegooit hebben :']
- is de band actief?
ja , de meeste, alleen Sammie niet --'
- Al ontdekt?
neej ö
- Wat voor muziekstyle?
vanalles :'] Ik weet er geen goede naam voor eigelijk :']
- Hoeveel jongens en hoeveel meisjes?
4 meiden maar er meoten nog jongens bij
- Wie heeft de band opgericht?
Ik
-Moet er iemand uit?
Ja, Sam --'
-Wie doet wat?
Marit- Zang
Michelle- Zang
Christine- Keyboard
Samantha- Gitaar
- voorgaande geschiedenis? Tell us?:
pfft lang verhaal
Mijn eerste band die begon ik met 3 vriendinnen, waar later nog 1 vriendin en 2 vrienden bij kwamen. daar mee hebben we het 3 keer geprobeerd maar dat liep echt uitelkaar. In de tussentijd had ik een bandje met nog 3 meisjes. Maar dat klikte niet. bandje zonder muziek zeg maar :'] En naja ik heb geen zin alles uit te leggen, maar ik ben deze band begonnen en heb een meisje gevraagt mee te doen, en die deed mee. en toen wou ze heel graag dat chrissie94 erbij kwam en dat vond ik wel leuk want was een vriendin van me. En toen wou ze ook persee dat JustSnowyme8 erbij kwam. En daar twijfelde ik over maar gaf ik helaas een kans. En dat vind ik stom nu. Ik vroeg mijn beste vriendin er bij en dat kon wel en toen het meisje wat ik eerst vroeg weg ging samen met een jongen die best druk is die er ook bij sat toen waren we nog met zen 4en. Ik vind dat sam eruit moet, omdat ik en chrissie nu echte een ruzie met haar hebben die nooit meer goed gaat komen, maar echt niet meer. geen gewone ruzie, en zowiezo kon ze al nooit oefenen, ze deed altijd iets. En als ze er was, ging ze of druk doen en iedereen van zijn concentratie afhalen en wat deed ze? kijken hoe ik,zonder verstand van akoorden, wat ging aanslaan om te kijken of het klonk en zo voor haar haar stukje in elkaar zetten het voor der over schrijven zodat ze thuis kon oefenen. en als je dan vroeg of ze het al kende, had ze het nog niet geoefend --' Maar ik wil graag (liefst jonge) die kan grunten erbij , een basist(e) mag er ook wel bij, maar een drummer is noot zakelijk. Liefste alle drie jongens, dan zijn we met 3 jongens en drie meiden.
Xxx MichelleBaby