• Ik ben mijn vrienden even heel erg zat. Allemaal hebben ze stuk voor stuk wel commentaar op me. Ze zeggen er voor me te zijn maar ondertussen lullen ze achter m'n rug om. Ik ben het nu echt helemaal zat.
    Ik ben altijd al te dun geweest en daar heb ik al vaak genoeg commentaar op gehad. Ik ben nu pas een half jaar dood ziek geweest en heb niks kunnen eten enzo, daardoor was ik nog 11 kilo afgevallen. Ik heb niet naar school gemogen en kon alleen maar zitten en liggen. Ik heb me dood verveeld en me ontzettend kut gevoeld. Die leuke vrienden van me hebben me toen al laten vallen, achteraf gezien. Ik kon niet op verjaardagen komen, maar in plaats van begrip te tonen hadden ze er geen zin meer in en spraken ze me niet meer. Ik kon, hoe graag ik het ook wilde, niet meer naar school. Niemand die me huiswerk doorgaf, alleen maar gezeur dat ik spijbelde. Er is me nooit gevraagt of ik me wel goed voelde, of het allemaal wel ging, wat er aan de hand was. Alleen maar commentaar.
    Uiteindelijk ging ik naar school, ik was het helemaal zat thuis. Ik hing elke pauze kotsend boven de wc en zat doodziek in de klas, maar ik ging wel. Dat maakte het al heel fijn voor me. Ik kreeg ook toen alleen maar commentaar dat ik een vies kind was en me aanstelde.
    Uiteindelijk ging het steeds beter en kon ik op een normale manier naar school. Ik was doodgelukkig, tot ze weer verder gingen met zeiken. 'wat ben je dun' 'ik kan je ribben tellen' 'heb je anorexia ofzo, aandacht te kort zeker' en dat soort kut opmerkingen, alsof het allemaal niet erg genoeg was. Ik merkte gewoon dat steeds minder mensen met me omgingen en me op een rare manier aankeken, alsof ik een besmettelijke ziekte had ofzo.
    Gelukkig ging het steeds beter en kon ik weer normaal eten. Ik begin nu dus weer aan te komen. En nee, nogsteeds kunnen ze daar niet normaal op reageren. Nu krijg ik deze week weer te horen dat ik veel te dik ben, overgewicht heb en nu maar op deze manier aandacht probeer te zoeken.

    Dat is vooral de reden dat ik me de laatste tijd erg slecht gevoelt heb. Het gaat nu steeds wat beter maar af en toe heb ik dagen waarop ik me nog steeds ontzettend kut voel. Ik weet dat ik soms heel raar doe tegen mensen hier en daarom wil ik dit ook vertellen. Ik heb geen behoefte aan medelijden, maar ik hoop wel dat jullie het proberen te begrijpen.

    Ik snap helemaal dat je je dan zo voelt, en die vrienden njha.. ik snap hun reactie wel omdat het niet vaak voor komt, maar toch.. vraag er dan naar ofz?

    Ik begrijp je helemaal. Zulke reactie zijn inderdaad verdomd k*t. Mss kan je eens gaan praten met die vrienden? Of nieuwe vrienden maken? Wel goed dat het al beter met je gaat (;

    wat zijn dat voor k*t kinderen , sorry ;X


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb al genoeg met ze gepraat, als ze het liever zo zien dan zie ik hun liever niet meer denk ik.

    Je vrienden horen je júíst te steunen in die moeilijke periode.. (Ja het is logisch als ze streng zouden zijn en van wanhoop het eten haast in je keel duwde, althans dat zou ik hebben gedaan.) Maar volgens mij deden ze dat niet. tenminste dat heb ik uit je verhaal begrepen. In dat geval zijn ze je niet waard. Ik heb juist respect voor het feit dat je er weer bovenop bent gekomen. Er gaan genoeg mensen dood aan anorexia en bolimia.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Iemand uit mijn klas had een vriendin die aan anorexia leed en die weende zelfs voor haar in de klas, ze deed er alles aan om haar er terug bovenop te helpen en zo'n vrienden verdien jij ook, zelfs als je geen anorexia hebt ! <3


    All was well.

    Ow god meis dat is echt verschrikkelijk voor je :'/. Ik heb ook zoiets achtig meegemaakt maar dan niet met gewicht. Ik had toen echt het gevoel dat ik ze allemaal zou wurgen vervolgens in kleine stukjes hakken, in de pan gooien, lekker veel peper en zout opgooien en aan de haaitjes te geven. Maar daar gaat het niet om. Ik ken je niet en jij mij niet -toch?- maar als er iets scheelt here i come ;]. Het is echt een kut-fack-gevoel.


    I found myself in Wonderland.

    Like wth ..
    Je moet je niet slecht voelen meid. Jij bent hoe je bent en als jij zo door het leven gaat, is dat jou zaak. Daar hebben die kingers geen zaken mee. En dat ze eerst eens naar zichzelf kijken en dan pas over andere gaan oordelen/commentaar geven. (;


    Don't be a drag, just be a queen.

    Allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties <3.

    en voor de duidelijkheid, ik heb/had geen anorexia oid.

    ik snap hoe je je voelt
    & zo zijn mensen nu eenmaal : ben je niet te dun, dan ben je te dik.
    & met jongens hetzelfde : ofwel ben je te dik, ofwel ben je perfect. Wat dus wil zeggen dat je mager bent, maar wel een C80 hebt of zo .. en liefst ook een mooi gezichtje en iemand met hoge hakken..
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat een kakpersonen 0,0


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik zou ze niet eens meer vrienden noemen O.o
    En je hebt mijn begrip, ik heb in een zelfde soort situatie gezeten. Niet met ziek zijn ofzo. Maar gwn, wat je ook doet het was nooit goed! Ik weet hoe je je voelt. Ik denk dat nu je dit gezegt hebt er misschien wel een zorg vna je schouders valt, of niet? (:
    Veel sterkte nog verder :Y)


    -

    Jalissa is lief <3

    waar kwam dat vandaan?

    Dat zijn geen vrienden! ze zoeken een manier waarop ze je pijn kunnen doen. Niet naar luisteren en gewoon verdergaan. Als het heel erg is zou ik van school veranderen. Veel succes! (doeg)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    Dat zijn geen vrienden! ze zoeken een manier waarop ze je pijn kunnen doen. Niet naar luisteren en gewoon verdergaan. Als het heel erg is zou ik van school veranderen. Veel succes! (doeg)

    Ik ben al van school veranderd. ^^