• Hee =D

    Ik zat zo net op hyves, en toen begon er dus zo'n vreemde vent tegen me te praten.

    Hij heet Dave ofzoo, ik vragen of ik hem ken. Hij zegt nee. Ik vragen waarom hij tegen me praat. Hij zegt dat ik een leuke hyve had (Volgens mij staat mn hyve op prive ofzo?). Ik het nog een keer vragen. Hij zeggen: Vind je het niet leuk dan? Ik zo: Nope..

    En toen gaf hij geen antwoord meer..
    Gore pedofielen tegenwoordig :8

    Andere mensen nog met ervaringen dat vreemden tegen ze begonnen te praten?

    Chuu~
    Marianne <3


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Had ik ook, was een vent met een heel breed hoofd. En hij zag er eng uit. Ik weet niet meer hoe die heette ook iets van Dave volgends mij. :Y)


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    OLIVERSYKESx schreef:
    Had ik ook, was een vent met een heel breed hoofd. En hij zag er eng uit. Ik weet niet meer hoe die heette ook iets van Dave volgends mij. :Y)


    Ik zat net ook zo van: Waarom zou ik het leuk vinden om met jou te praten?

    Nou?

    En nu schijt ie volgens mij bagger om te antwoorden :Y)

    Maar dat soort mensen zijn gewoon eng. Ik bedoel, je kent ze niet, en dan praten ze tegen je omdat 'je profiel leuk is'.
    Ja daaaag.. Echt niet (puh)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ene 'Kim' met een plaatje van een jongen heeft me toegevoegd op hyves. Ik accepteer iedereen die mij toevoegt, ondanks ik ze niet ken. Gaat diegene als ik 's nachts rond 1 uur op hyves zit met me chatten.
    Zij/hij (geen idee) wilde me leren kennen, en wilde me mobiele nummer. Ik zo, 'ja doeeeeei.'
    Ik heb op Dit is niet OK gedrukt. :')


    -

    Mesmerized schreef:
    Ene 'Kim' met een plaatje van een jongen heeft me toegevoegd op hyves. Ik accepteer iedereen die mij toevoegt, ondanks ik ze niet ken. Gaat diegene als ik 's nachts rond 1 uur op hyves zit met me chatten.
    Zij/hij (geen idee) wilde me leren kennen, en wilde me mobiele nummer. Ik zo, 'ja doeeeeei.'
    Ik heb op Dit is niet OK gedrukt. :')

    Ik ken ook een jonge die Kim heet :Y)


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    OLIVERSYKESx schreef:
    (...)
    Ik ken ook een jonge die Kim heet :Y)


    Hahah oke.


    -

    Oh ja, ik ken dat! Ik wordt op msn vet veel toegevoegd door van die ventjes, en dan zeggen ze dat ze mijn E-mail van 1 of andere site hebben? O_o

    Zo'n Duitse jongen, wilt dat ik me cam aan doe. Zeg ik dat ik die niet heb. Is zijn antword: Doe toch maar aan. Hoezo opdringerig?! En hij zei dat hij me graag wilt zien, en ik misschien wat van mijn lichaam kan laten zien. Dus ik zo: Wat?! En hij zo: Never mind...

    En hij geeft mijn E-mail door aan nog meer mensen dus ik moet echt opassen met wie ik accepteer. Ik heb hem trouwens al een tijdje gebolkt... :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Ja, ik had een foto van een jongen gerespecteerd omdat hij bij meest gerespecteerde foto's stond. Hij ging mij toevoegen, vroeg mijn msn en ik gaf hem. Hij ging dus tegen me praten en ik dacht ja flikker op, ik heb hem geblokt. In die tijd had ook een of andere gjlgjlgj toegevoegd ofzo. Die heb ik niet geaccepteerd.


    a figment of your imagination

    Jep, al wel 3 keer ofzo, echt goor! en dan als je ze uit gaat schelden vinden ze je bijdehand. tsss..


    So far away..

    Hoe weet je of het een pedofiel is :Y) Maar ik heb wel eens gehad dat ik leuk aan het praten was met een jongen op msn, deed hij zijn cam aan want hij wou wat laten zien dus ik accepteren. Staat ie daar naakt ö Ik heb hem gelijk verwijderd x'D


    -

    Mijn vriendin werd een keer uitgescholden door zo'n bejaarde, omdat hij niet normaal kon lopen. Hij maar schelden en wij gewoon keihard lachen =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb dat zovaak
    Het is bij mij meestal tussen 15 en 30 jaar. echt vet irritant soms
    Vorige keer was er zelfs een man van 59 ofzo geloof ik,echt vies.
    En toen waren er ook nog een keer 2 fotografen van: mooie foto, echt mooi. Je bent fotomodel dit dat,ik denk: rot op! ga iemand anders lastig vallen van je eigen leeftijd.

    ShesGotStyle schreef:
    Oh ja, ik ken dat! Ik wordt op msn vet veel toegevoegd door van die ventjes, en dan zeggen ze dat ze mijn E-mail van 1 of andere site hebben? O_o

    Zo'n Duitse jongen, wilt dat ik me cam aan doe. Zeg ik dat ik die niet heb. Is zijn antword: Doe toch maar aan. Hoezo opdringerig?! En hij zei dat hij me graag wilt zien, en ik misschien wat van mijn lichaam kan laten zien. Dus ik zo: Wat?! En hij zo: Never mind...

    En hij geeft mijn E-mail door aan nog meer mensen dus ik moet echt opassen met wie ik accepteer. Ik heb hem trouwens al een tijdje gebolkt... :Y)


    x


    Waarom zou je je cam aan kunnen doen als je zegt dat je die niet hebt :P? Er zijn rare mensen <.<


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Nopeej XDD


    I build a house for your bones!

    Ng geen ervaring. :')


    A. ikmisje.