• Waarom staat mijn 1e Nickname die ik had hier op Q niet bij Oude Gebruikersnamen? 8D Volgens mij hebben meerdere dat.


    I live for the applause, you will die for it.

    omdat het maar de nicknames toont die je veranderde na dat het werd ingesteld om die oude nicknames te tonen, denk ik toch..

    oké, het is raar uitgelegd maar ik hoop dat je het snapt :p

    Bij mij toont het wel de eerste nickname, hoor.


    You'll never dream alone. <3

    Volgens mij komt dat omdat nog niet altijd je oude nicknames getoond worden. En daarom staan de namen er alleen bij die je vanaf dan hebt. Als je het snapt?
    Al zie ik nu dat UseSomebody dat ook zegt.

    Unhearted schreef:
    Volgens mij komt dat omdat nog niet altijd je oude nicknames getoond worden. En daarom staan de namen er alleen bij die je vanaf dan hebt. Als je het snapt?
    Al zie ik nu dat UseSomebody dat ook zegt.
    Ik had de nickname LinkinLady, Psych enzo ookal vóór dat die suggestie kwam ö


    I live for the applause, you will die for it.

    hij heeft het gewoon niet vanaf het begin opgeslagen denk ik...
    Of wel opgeslagen, maar dat ie na een x aantal weken de info verwijderd

    ahc.. eigenlijk heb ik geen ideexD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Bij mij doettie dat wel (cat)

    Corpse schreef:
    (...)Ik had de nickname LinkinLady, Psych enzo ookal vóór dat die suggestie kwam ö

    wel, ik denk dat het daardoor komt. Alleen de oude nicknames NA de suggestie of de invoering er van, worden getoond. Snap je?

    Bij mij wordt mijn eerste nickname ook nog gewoon vertoond (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    weet niet..


    -

    bij mij toont hij ze ook nie allemaal :p

    eigenlijk ben ik daar best wel blij mee. ^^

    Toen je net je naam kon veranderen, is dat wel eens niet in dat topic gezet met veranderde nicknames. Foutje? Dat is bij de eerste en/of tweede naam soms. Al die namen kwamen toen op je profiel te staan, maar dus niet de gene die toen al niet in dat topic stonden.

    Snap je?

    Krulliful schreef:
    Toen je net je naam kon veranderen, is dat wel eens niet in dat topic gezet met veranderde nicknames. Foutje? Dat is bij de eerste en/of tweede naam soms. Al die namen kwamen toen op je profiel te staan, maar dus niet de gene die toen al niet in dat topic stonden.

    Snap je?


    Nee x'D

    Nou, het is dus gewoon een fouuuuttje, dat niet meer te veranderen is.