1 apri:
Ik sta met wat klasgenoten om 10 uur savonds te wachten voor de school totdat de bus aankomt, maar die bus komt maar niet. Iemand maakt een opmerking 'Wie weet was het allemaal een 1 april grap' Naja toen kwam de bus er dan toch aan. Aangezien we moesten slapen in de bus heb ik degene die naast me zat op het bankje voor me gezet, en ben gaan liggen. Om half 5 zitten we met 60 pubers in een wegrestaurant een hard broodje te eten, je ziet het vast wel voor je, al die chagrijnige koppen. en dan is het inmiddels al 2 april. Moet je met je brakke kop een berg oplopen. LEuk uitzicht, ook al was het mistig. Loop je er weer af, struikel je nog bijna, en worden we daarna onder de Brandenburger tor gedropt, om naar een of ander monument te lopen met een angstaanjagend beeld erop [/Serieus hij keek naar me!] Daarna naar dat ozo geweldige maar toch wel klein lijkende brandenberger tor. Je voeten kapot lopen en in verkeerde metro's stappen, Zwervers bekijken die lollig hun broek naar beneden trekken, 200 meter de lucht in worden geschoten. Voor de Dom van Berlijn in slaap vallen, pizza voor 3.50 eten en weer in de bus stappen. Al met al, heb ik dus helemaal niet kunnen shoppen maar het was leuk..
Iemand in berlijn geweest?
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.