• Sommige van jullie weten vast wel dat ik op 1,2 en 3 april in Berlijn ben geweest met school. Maar ik wou nu toch wel even alles met jullie delen.^^

    1 apri:
    Ik sta met wat klasgenoten om 10 uur savonds te wachten voor de school totdat de bus aankomt, maar die bus komt maar niet. Iemand maakt een opmerking 'Wie weet was het allemaal een 1 april grap' Naja toen kwam de bus er dan toch aan. Aangezien we moesten slapen in de bus heb ik degene die naast me zat op het bankje voor me gezet, en ben gaan liggen. Om half 5 zitten we met 60 pubers in een wegrestaurant een hard broodje te eten, je ziet het vast wel voor je, al die chagrijnige koppen. en dan is het inmiddels al 2 april. Moet je met je brakke kop een berg oplopen. LEuk uitzicht, ook al was het mistig. Loop je er weer af, struikel je nog bijna, en worden we daarna onder de Brandenburger tor gedropt, om naar een of ander monument te lopen met een angstaanjagend beeld erop [/Serieus hij keek naar me!] Daarna naar dat ozo geweldige maar toch wel klein lijkende brandenberger tor. Je voeten kapot lopen en in verkeerde metro's stappen, Zwervers bekijken die lollig hun broek naar beneden trekken, 200 meter de lucht in worden geschoten. Voor de Dom van Berlijn in slaap vallen, pizza voor 3.50 eten en weer in de bus stappen. Al met al, heb ik dus helemaal niet kunnen shoppen maar het was leuk..

    Iemand in berlijn geweest?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee nog niet, maar ik ga in de zomervakantie een week met mijn vriendinnen ernaar toe.


    It's all for you, my butterfly.

    Sound schreef:
    Nee nog niet, maar ik ga in de zomervakantie een week met mijn vriendinnen ernaar toe.

    Laat je omhoog schieten in de Fernsehturm, het is het waard.!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja. Met werkweek. Het was vet grappig... x'D Kan het nieteens beschrijven.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja, ben vorig jaar geweest.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Neen ^^ maar lijkt me wel leuk ö maar dat eten op zo'n wegrestaurant in duitsland is kei vies >.<

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Laat je omhoog schieten in de Fernsehturm, het is het waard.!^^

    In de wa? Ik zal eens gaan kijken =)


    It's all for you, my butterfly.

    jaa =D Vorig jaar in de zomervakantie =D Wil weer terug, was echt super daar!


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Whaha!!
    Nee ö
    maar ik ben het vanplan ;)


    Your Butt is Mine!

    JOYCESTYLE schreef:
    Neen ^^ maar lijkt me wel leuk ö maar dat eten op zo'n wegrestaurant in duitsland is kei vies >.<

    Kaiserbrod, het is niet lekker en zeker neit als je niet hebt geslapen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.