• Heeii allemaal nou hier komt mijn verhaal:
    Ik ben verliefd op Dylan een jongen bij skate baan nou blijkt hij ook op mij dus wij zijn nu kloos en het gaat allemaal goed enzo. Nou nu heb ik een jongen in mijn straat en die vind mij leuk hij heet Angelo. Gister kwam hij tussendemiddagom een uur of half 1 aanbellen kwam hij binnen nou vroeg hij of ik met hem naar bios wou ik zei jah weet ik veel :S. gister ging niet door dus hij wou dat we vandaag gaan maar gister toen ging ik me them film kijken en toen lagen we tegen elkaar aan alleen ik vind hem egt niet leuk ik voel me helemaal niet fijn als hij er is :S en eigenlijk wil ik ook neit naar de bios vandaag met hem maarjah ik weet neit hoe ik dat moete zeggen :S weten jullie wat ik moet doen :( XXX


    /

    Tja. Je kunt hem het beste eerlijk zeggen dat jij niet meer dan beste vrienden wilt zijn. Zeg er wel bij dat jullie vrienden willen blijven, ondanks hij met dat gevoel zit. Maar weet je eigenlijk wel zo zeker dat hij verliefd op jou is? Misschien lijkt het gewoon zo.


    -

    Mesmerized schreef:
    Tja. Je kunt hem het beste eerlijk zeggen dat jij niet meer dan beste vrienden wilt zijn. Zeg er wel bij dat jullie vrienden willen blijven, ondanks hij met dat gevoel zit. Maar weet je eigenlijk wel zo zeker dat hij verliefd op jou is? Misschien lijkt het gewoon zo.

    Neej ik weet het 100 procent zeker:S


    /

    xtomgeiler schreef:
    (...)
    Neej ik weet het 100 procent zeker:S


    Tja, dan zul je hem duidelijk moeten maken dat het volgens jou bij vriendschap blijft.


    -

    IK HEB NET HETZELFDE!!! :O
    Ge moet gewoon met die Dylan gaan, gwn nu meteen en dan zeg je tegen Angelo da je ni met hem naar de cinema kunt omdat Dylan dat niet graag zou hebben. Nu heb je tenminste een excuus om niet me hem te gaan, omda je vriendje het ni bepaald fijn zou vinden ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    haha dat heb ik gedaan
    ik sms te dylan van dylan i'm still in love with you
    dus toen zei hij marissa ik hou van je kom je morgen naar me toe dus vanaaf ga ikd er heen en tegen angelo zei ik de harde waarheid marjah xD
    XX


    /

    Ik denk dat je hem duidelijk moet maken dat je het alleen vriendschappelijk wilt en niet verliefd op hem bent. Misschien komt dat wel wat hard aan maar waarheid duurt het langst.. En straks krijg je nog dat die jongen waar je verliefd op bent denkt dat je op die Angelo bent.. :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    xtomgeiler schreef:
    haha dat heb ik gedaan
    ik sms te dylan van dylan i'm still in love with you
    dus toen zei hij marissa ik hou van je kom je morgen naar me toe dus vanaaf ga ikd er heen en tegen angelo zei ik de harde waarheid marjah xD
    XX


    GOEDZO! xd
    Zometeen ben je ervanaf, maar ik blijf met dat probleem zitten dat ik tovallig ni op die ene gast ben en ook op niemand anders x)
    of iemand me een vriendin, godvrdomme xD
    x


    Where there is a sea there are pirates...

    ik zou gewoon zeggen dat je niet mee wilt.
    en de waarheid zeggen dat je hem niet leuk vind, want stel je voor dat hij je wilt gaan zoenen dat wil je toch niet?

    Zeg gewoon tegen hem dat je hem niet leuk vind, en dat je hem succes geeft en zeker ervan bent dat ooit een meisje hem leuk gaat vinden.dat lijkt de beste oplossing.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    je kan trouwens ook zeggen dat je een vriendin meeneemt. (probeer hun dan te koppelen)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    het is het beste om gewoon tegen hem te zeggen dat je gewoon vrienden wilt zijn en niet meer,,

    Namine schreef:
    je kan trouwens ook zeggen dat je een vriendin meeneemt. (probeer hun dan te koppelen)

    haha die is hard xD


    /

    zeg hem eerlijk dat je niet op hem verliefd bent,en dat je denkt dat Dylan het ook niet leuk zou vinden mocht jij met een andere jongen naar de bios gaan.


    everybody needs a song.

    Zeg het hem gewoon eerlijk. En als je het op de groffejoyce manier moet doen. Stuur hem gewoon een sms dat hij het gewoon moet afbollen en hij u gerust moet laten omdat je hem een vuil ventje vind. ^^ Maar oke,dat is dus niet zo'n goed idee. Dus blijf vriendelijk,en zeg gewoon de waarheid (: Want wie weet gaat die ene jongen dat jij leuk vind nog wel denken dat je hem niet meer moet omdat je met die andere naar de cinema gaat ofso ö

    Je zegt gewoon tegen hem wat je hart te vertellen heeft. Bijvoorbeeld: Ja. Sorry maar ik heb niet zo zin om naar de bios te gaan, als vrienden wel maar niet anders. (Het is maar een idee) Je kunt het hem beter EERLIJK zeggen dan hem aan het lijntje te houden, want dat zou je zelf ook niet leuk vinden. Toch?


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Hmm eigk gaf je hem dan een beetje valse hoop door tegen hem aan te gaan liggen vind ik eerlijk gezegt.. Maar je moet eerlijk zijn, en zeggen dat je met Dylan gaat, sterkte <3


    I don't need words to feel those lips.