• Ghaha.
    Ik weet niet of jullie het al weten, waarschijnlijk wel, maar in Mexico City is een nieuwe soort griepepidemie uitgebroken. Eentje die heel erg overeenkomt met de varkensgriep en overdraagbaar is van mens op mens. Er zijn in korte tijd al meer dan honderd doden aan die griepsoort. In America hebben zijn er al twee scholen gesloten omdat er klassen in Mexico geweest waren als schoolreisje. Het gaat hier om een school uit New York en nog ergens anders.
    Anyway, het is dus heel gevaarlijk, zeker omdat het van mens op mens overgaat.
    Naja, Anouk zit achter mij en met elk ding dat iemand hoest of snottert of weet ik veel wat wij hysterisch 'OMG MEXICAANSE GRIEEEEEEEEEP' gillen. :'D
    Echt waar, die Anouk was grieperig dus ik heel de tijd, 'Anouk, je gaat dood.', (Anouk, je hebt Mexicaanse griep.', 'Anouk, blijf uit mijn buurt, ga maar dood op je eentje.'
    Ghaha, heel de dag slappe lach erdoor gehad, ze kon er zelf ook wel mee lachen nadat ze over de shock heen was. :'D

    Ik wist neit dat ik achter jou zat en dat ik de Mexicaanse griep heb?! O.o


    -

    Gnahaha omg. Al een geluk dat die griep nog niet in nederland en belgië is uitgebroken ofso ö Maar het zit naar het schijnt nu wel al in spanje en engeland enzu ö

    ghehehe^^ lol.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Jij niet, joh.
    Het gaat hier over Manouk. (cat)

    Hahaha. Jullie zijn droog.
    Serieus, ik kan geloven dat het pret gegarandeerd is met jullie. :'D

    JOYCESTYLE schreef:
    Gnahaha omg. Al een geluk dat die griep nog niet in nederland en belgië is uitgebroken ofso ö Maar het zit naar het schijnt nu wel al in spanje en engeland enzu ö

    Indeeeed, het is best wel eng. O.O

    Prodigy schreef:
    Jij niet, joh.
    Het gaat hier over Manouk. (cat)

    Okay, nee maar was grapje. Ikke doe ook Anouk heette:Y)


    -

    Ik vind het creepy. Jou dingie met Anouk is wel grappig, maar ik ga dood als ik hoor dat het in België of Nederland zit. En nee, dan niet van die griep :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rustig, alle mensen met blonde haren en/of blauwe ogen word verzoekt gewoon in bed te liggen en geen domme dingen te doen!


    Niet geschoten is altijd mis..

    Jullie maken me bang. (krul)

    japs daardoor gaat onze vakantie naar mexico waarschijnlijk niet door.

    Emotionless schreef:
    Rustig, alle mensen met blonde haren en/of blauwe ogen word verzoekt gewoon in bed te liggen en geen domme dingen te doen!

    Fak jou. ><

    Cherished schreef:
    japs daardoor gaat onze vakantie naar mexico waarschijnlijk niet door.

    Dat is zwaar kut. O.O

    Ik heb er al van gehoord.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Prodigy schreef:
    (...)
    Indeeeed, het is best wel eng. O.O

    We gaan allemaal dood xD het einde van de wereld is gekomen!