• Britney Spears komt officieel voor de eerste keer naar België!^^
    Op 9 juli, dus dan is het al lekker vakantie en dan mag ik zeker van mijn ouders.
    naar Londen mocht ik niet =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ook naar Nederland ?:9~

    Oeh leuk voor de fans hier ^^

    Lovejoy schreef:
    Ook naar Nederland ?:9~

    Daar van ben ik niet op de hoogte. Op haar site staat het niet en op myspace ook niet, maar de site van het sportpaleis wist het te zeggen dus daarom weet ik dat van België.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg >.<

    Weuw dat vind ik heel coowl voor je!! Eigenlijk zou ik haar ook nog wel een keer willen zien/ontmoeten of optreden ofzo.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoop dat ze ook naar Nederland komt ;D


    -

    KirstenSnaps schreef:
    Weuw dat vind ik heel coowl voor je!! Eigenlijk zou ik haar ook nog wel een keer willen zien/ontmoeten of optreden ofzo.:Y)

    Dankje =]
    Ja volgens mij is het gewoon eigenlijk zo'n groot spektakel haar optredens. E ontmoeten, tjaa naar't schijnt kan ze nogal bitchy zijn en heeft ze soms nogal veel noten op haar zang, dus 'k weet het toch niet zo x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Is dit echt de eerste keer? O.O
    Like, wat een domper. :'D

    cool =']


    We can only learn to love by loving.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dankje =]
    Ja volgens mij is het gewoon eigenlijk zo'n groot spektakel haar optredens. E ontmoeten, tjaa naar't schijnt kan ze nogal bitchy zijn en heeft ze soms nogal veel noten op haar zang, dus 'k weet het toch niet zo x'D
    Maakt mij niet uit wat mensen zeggen of denken van haar. Ik heb nog steeds enorm veel respect voor haar. Want ik denk dat er niemand is die zo vaak zo hard omlaag is gehaald door letterlijk de hele wereld, maar steeds weer nummer 1 hits blijft scoren no mather what en weer in shape komt telkens als ze weer helemaal overhoop lag. En idd heb gehoord dat het nogal een groot spektakel was. Lucky you!


    Wie du mir, so ich dir.

    Prodigy schreef:
    Is dit echt de eerste keer? O.O
    Like, wat een domper. :'D

    Bij mijn weten wel x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Maakt mij niet uit wat mensen zeggen of denken van haar. Ik heb nog steeds enorm veel respect voor haar. Want ik denk dat er niemand is die zo vaak zo hard omlaag is gehaald door letterlijk de hele wereld, maar steeds weer nummer 1 hits blijft scoren no mather what en weer in shape komt telkens als ze weer helemaal overhoop lag. En idd heb gehoord dat het nogal een groot spektakel was. Lucky you!

    Ja da's zeker waar! Zij is degene die altijd door het slijk is gehaald, maar ze staat er toch nog steeds, al zo'n 10 jaar lang.
    Nou zo lucky ben ik nog niet, want mijn ouders willen me niet wegdoen =='.
    Niet echt slim van me geweest om nog niet met mijn rijbewijs te beginnen dus..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja da's zeker waar! Zij is degene die altijd door het slijk is gehaald, maar ze staat er toch nog steeds, al zo'n 10 jaar lang.
    Nou zo lucky ben ik nog niet, want mijn ouders willen me niet wegdoen =='.
    Niet echt slim van me geweest om nog niet met mijn rijbewijs te beginnen dus..
    Ahhw fuck, kun je niet met de trein (nerd)?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ahhw fuck, kun je niet met de trein (nerd)?

    Moet normaal wel lukken^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga lekker sparen voor Katy Perry (puh).