• Met een vriendin hier op Quizlet.
    Beschrijf gewoon heel die dag :F
    Ik wil dat wel eens weten hoe nicig dat is.

    :'D

    ShellysANUS schreef:
    Klik hier voor mijn beschrijving van mijn meeting x'D

    Whi, dat is wel geweldig leuk :'D

    Ik ben met Amour en Superhero + mijn vriendin Murderer naar de kermis gegaan. we kwamen elkaar tegen bij de gokapparaten en hebben de hele dag lol gehad.

    x3 meer niet

    O JA

    ook nog een kermis in enschede met SUperhero en xNIGHTMARE. maar toen nightmare er was moest ik alweer weg :X


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb nog nooit iemand gemeet. :X

    Wel.Ondertussen heb ik al een aantal keren met charissa afgesproken. En dat wijf is gewoon zot ja ö Haar favoriete hobby is gewoon struikelen in antwerpen (a)!

    Op 24 februari 2009 heb ik met Naan (Passerby) en Chiaar (ParodyOnLife) gemeet. Dat was echt leuk en best grappig. x'D Al was het voor mezelf ook om me te schamen. We hadden afgesproken op het station van Antwerpen. Eerst zijn we naar het toilet geweest en hebben we een koekje gegeten. Het was best een beetje onwennig in het begin. ;p Maar eenmaal ik begon over te geven in het station ging het gelijk beter. Daarmee dat ik mij schaamde, natuurlijk. :'D We hebben de hele dag op ons gemakje rondgelopen in Antwerpen. We wouden eigenlijk een eetwedstrijdje houden. Maar aangezien ik vier keer had moeten overgeven, ging dat niet door. Ik kreeg natuurlijk niks binnen en ik schaamde me ook rot. x'D We zijn wat winkels in en uit gegaan en soms kochten we wat. Ik heb me ziek gelachen met Naan en de nerd in de IMS. Dat was best grappig. x'D Ik heb Chiaar een roos zweepje cadeau gedaan, btw. ;d Euhm, we zijn naar de mediamarkt gegaan. En daar hebben we ons rot geërgerd aan Ben. Een of ander computer dingetje. Ook hebben we ons daar geamuseerd door op Q. te zitten en wat commentaar te geven. :'D Dan hebben we op het station nog leuke foto's getrokken. Vooral verneukte eigenlijk. En toen ik al op de trein zat, werden Chiaar en Naan een beetje lastig gevallen door een vieze engerd. En dat was het zo'n beetje. En het was echt een leuke dag. En in de vakantie gaan we weer meeten en dan met Naoom (xLoveIsDeadx) erbij. Het was dus echt leuk en grappig. ;d

    Unhearted schreef:
    Op 24 februari 2009 heb ik met Naan (Passerby) en Chiaar (ParodyOnLife) gemeet. Dat was echt leuk en best grappig. x'D Al was het voor mezelf ook om me te schamen. We hadden afgesproken op het station van Antwerpen. Eerst zijn we naar het toilet geweest en hebben we een koekje gegeten. Het was best een beetje onwennig in het begin. ;p Maar eenmaal ik begon over te geven in het station ging het gelijk beter. Daarmee dat ik mij schaamde, natuurlijk. :'D We hebben de hele dag op ons gemakje rondgelopen in Antwerpen. We wouden eigenlijk een eetwedstrijdje houden. Maar aangezien ik vier keer had moeten overgeven, ging dat niet door. Ik kreeg natuurlijk niks binnen en ik schaamde me ook rot. x'D We zijn wat winkels in en uit gegaan en soms kochten we wat. Ik heb me ziek gelachen met Naan en de nerd in de IMS. Dat was best grappig. x'D Ik heb Chiaar een roos zweepje cadeau gedaan, btw. ;d Euhm, we zijn naar de mediamarkt gegaan. En daar hebben we ons rot geërgerd aan Ben. Een of ander computer dingetje. Ook hebben we ons daar geamuseerd door op Q. te zitten en wat commentaar te geven. :'D Dan hebben we op het station nog leuke foto's getrokken. Vooral verneukte eigenlijk. En toen ik al op de trein zat, werden Chiaar en Naan een beetje lastig gevallen door een vieze engerd. En dat was het zo'n beetje. En het was echt een leuke dag. En in de vakantie gaan we weer meeten en dan met Naoom (xLoveIsDeadx) erbij. Het was dus echt leuk en grappig. ;d
    Voeg het Blokske, het kraantje dat je liep lopen, de papiertjes die je in je zakje propte, de mensen die keken terwijl je overgaf, de duiven en die kinders die bijna omver gereden werden toe en dan ga ik akkoord :'d
    xx

    Heb niemand gemeet die op Q zit, wel 1tje van een andere site :')


    -

    ParodyOnLife schreef:
    (...) Voeg het Blokske, het kraantje dat je liep lopen, de papiertjes die je in je zakje propte, de mensen die keken terwijl je overgaf, de duiven en die kinders die bijna omver gereden werden toe en dan ga ik akkoord :'d
    xx

    Ahja, we hebben ons nog ziek gelachen met Zac Farro. Die op All We Know Is Falling net een blokske is. x'D En dan bij ons eerste toiletbezoek had ik perongeluk op het kraantje geleund waardoor er water uitkwam, dûhh. En bij ons tweede toiletbezoek hadden Naan en ik teveel papiertjes gepakt volgens de wcmadam. Ze had ons stiekem in 't oog. :'D En natuurlijk, al de mensen die me helaas aankeken. En de duiven, waar ik me voor moest verstoppen. >-< Enge beesten! En ja, er werden bijna kinders omver gereden voor ons neus. Die kalvers steken gewoon over als er auto's aankomen. >-<
    Zoals ik al zei, het was leuk! :'D

    euhm we gingen shoppen en het was super gezellig^^ [/heeft geen zin om een heel verhaal te typen :X]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb Rwayda een keer gezien. -bleek-
    T was in de rij. Van TH in Goffert. Ik en nog een meisje waren bezig, een klein meisje te helpen. Die ging flauwvallen en niemand deed wat. Ze had geen drinken bij zich en we hadden water nodig. Dus ik schreeuw zo.. 'IEMAND WATER?!'. Toen kreeg ik een flesje water van de vriendin van Rwayda. Later op.. idk. Kreeg ik een bericht van haar. 'Had ik jou niet gezien?' Dus ik antwoord. 'Dat zal wel kunnen. idk' waarop zij vroeg. 'Jij was toch diegene met dat Nirvana shirt'. En toen bleek, dat wij elkaar hadden gezien. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Ik heb Rwayda een keer gezien. -bleek-
    T was in de rij. Van TH in Goffert. Ik en nog een meisje waren bezig, een klein meisje te helpen. Die ging flauwvallen en niemand deed wat. Ze had geen drinken bij zich en we hadden water nodig. Dus ik schreeuw zo.. 'IEMAND WATER?!'. Toen kreeg ik een flesje water van de vriendin van Rwayda. Later op.. idk. Kreeg ik een bericht van haar. 'Had ik jou niet gezien?' Dus ik antwoord. 'Dat zal wel kunnen. idk' waarop zij vroeg. 'Jij was toch diegene met dat Nirvana shirt'. En toen bleek, dat wij elkaar hadden gezien. x'D


    gehehe zow lollig^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT