• Zoals iedereen,of toch bijna iedereen ben ik het school ook kots beu en haat ik het als de dood. Maar nu moet ik bijna een beslissing nemen. Ofwel ga ik nog tegen mijn goesting 1 jaar verder met de richting wat ik nu doe,maar heb ik geen goed diploma en ga ik moeilijk aan werk garken. Ofwel ga ik nog 2 jaar verder tegen mijn goesting en ga ik aan werk graken dat ik ineens nog niet wil hebben. Ofwel stop ik volgend jaar en ga ik deeltijds onderwijs doen met het voorval dat ik geen vakanties heb. Ofwel ga ik gewoon een ander richting volgen en moet ik van school veranderen dat ik helemaal niet wil. En nu weet ik echt niet wat ik moet doen -_-' Maar omdat ik het bijna moet weten zit mijn papa elke dag aan mijn oren te zagen over dat ik wel bijna een beslissing moet nemen en blablabla --' Dus niemand heeft een goede oplossing voor mij?

Hmm volgens mij zul je dan van school moeten veranderen :S Want mij lijkt het belangrijk dat je later iets doet wat je graag wilt aangezien je langer zal moeten werken dan dat je ooit op school zit. :s

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    Hmm volgens mij zul je dan van school moeten veranderen :S Want mij lijkt het belangrijk dat je later iets doet wat je graag wilt aangezien je langer zal moeten werken dan dat je ooit op school zit. :s

Maar het probleem is dan dat ik van school moet veranderen. Dat ik echt niet weet wat ik moet gaan doen omdat er gewoon niets is wat mij interesseert --'

JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Maar het probleem is dan dat ik van school moet veranderen. Dat ik echt niet weet wat ik moet gaan doen omdat er gewoon niets is wat mij interesseert --'

Hmm, dat nietwetenwattedoen ken ik wel eigenlijk.
    Hmm, dat maakt het nog eens stukken moeilijker.
    En je hebt echt al de richtingen bekeken die je kan gaan doen?

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    (...)
    Hmm, dat nietwetenwattedoen ken ik wel eigenlijk.
    Hmm, dat maakt het nog eens stukken moeilijker.
    En je hebt echt al de richtingen bekeken die je kan gaan doen?

Ja dat is het probleem. Ik heb alle richtingen afgegaan die ik kan gaan doen en er is geen enkel waar ik echt van zeg; wauw,da lijkt leuk. Er zijn er zelfs bij als ik die zouw gaan doen dat ik op mijn school nog 2 jaar moet doen en dan naar daar gaan en terug 2 jaar zakken. Dus da ga ik zowiezo ni doen. marja,ik zal er wel uit komen,ooit x)