• O.O
    Hoe klote mijn school voor nerdjes en rijkeluiskindjes ook is, het is best wel amazing wat voor leerlingen wij hebben.
    Mijn school is de kutigste moeilijkste school van de omgeving met zo'n hele reputatie, net een gevangenis, maar het werpt wel vruchten af, zo te zien. :'D
    Like, een stuk of 5 jongeren hebben hier een platencontract, waaronder Oliver die Junior Eurosong heeft gewonnen in BE.
    Vorig jaar zijn meer dan zeven leerlingen de hier afgestudeerd zijn, naar Parijs verhuisd en zij zitten nu op de meest succesvolle modeschool van Europa.
    Voor de rest gaat bijna de helft die hier afstudeerd rechten ofzo doen.
    Wat nerdig. O.O

    Oeeeh, slimme en hippe school. (nerd)


    Tanya is de beste.

    Ik weet waar jij naar school gaat, mijn voke heeft er zelfs les gegeven. :'d


    Some people make the world special just by being in it

    Imperd schreef:
    Oeeeh, slimme en hippe school. (nerd)

    Nee, klote, domme gevangenis, ja. O.O
    Serieus, ik vind het daar helemaal niet leuk, maar kijk wat een kinderen. :'D

    weareTORRES schreef:
    Ik weet waar jij naar school gaat, mijn voke heeft er zelfs les gegeven. :'d

    Arme opa. (nerd)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, klote, domme gevangenis, ja. O.O
    Serieus, ik vind het daar helemaal niet leuk, maar kijk wat een kinderen. :'D
    Doe mee met de sheeple hun motto is 'Follow the asshole in front of you' ;D

    HAhahaha, ga jij niet afstuderen dan?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Doe mee met de sheeple hun motto is 'Follow the asshole in front of you' ;D

    HAhahaha, ga jij niet afstuderen dan?

    Wel, maar ik ben geen wonderkind (nerd)
    Ik geraak gewoon net altijd aan mijn punten. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Arme opa. (nerd)

    En mijn papa en nonkels hebben er ook nog les gevolgt en werden gepest omdat ze altijd bij de leraren aten omdat hun vader, mijn voke dus, leerkracht was. Hhahhaa (hoera)


    Some people make the world special just by being in it

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, klote, domme gevangenis, ja. O.O
    Serieus, ik vind het daar helemaal niet leuk, maar kijk wat een kinderen. :'D

    Hahaha, wie weet wat jou nog te wachten staat. :'D


    Tanya is de beste.

    Naaaaaaajs, I mean Oliver -loopt gillend rondjes rond de tafel en begint Oliver's naam in arm te kerven- OLIVEEEER O.O' En dan nu ff serieus:
    Ik vind het wel naaaajs, hier is dat niet hoor ><

    Klinkt gaaf aan één kant. Dat er zoveel succesvolle mensen op zitten :]
    Toen ik nog op het vmbo zat heb ik altijd gedacht dat havisten voornamelijk rijkeluiskinderen waren die heel vaak in de boeken zaten. Het eerste klopte wel redelijk met mijn school (het stikt er van de kaksters, no offence) maar de ijverigheid is ver te zoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Onze school, is ook zo'n moeilijkste uit de omgeving school.
    Maar voor zover ik weet brengen wij niet zo van die 'wonder'kindjes voort x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Onze school, is ook zo'n moeilijkste uit de omgeving school.

    De mijne ook -_-

    UseSomebody schreef:
    (...)
    De mijne ook -_-

    Lekker irritant dan! Ik was zo ooit eens aan het horen naar een gesprek van iemand die op het ballet bij me zit, en die moest echt dingen leren die ik vorig jaar had gedaan of zo van die hele makkelijkere dingen o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hip hip ^^
    Als wij zo'n school hier hadden was ik daar vast ook x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou, zo'n kinderen brengt mijn school niet voort hoor.