• Ja, ik wil een nieuwe stand alone schrijven maar ik weet geen onderwerp omdat bijna alles afgezaagd is. Zo weet iemand een onderwerp?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Metro Station?
    een doof meisje
    een gave
    een arme meisje die probeert te overleven in een harde wereld....

    Zoiets?

    tokio hotel aan de drugs?

    @xNobodyx
    De quiz mag maar één deel lang wezen, hè?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    tokio hotel aan de drugs?

    hahaha, omg :'D
    jij bent beter in die dingen i mean.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    About me(nerd)
    ik weet iets goeds bijna niemand heeft G-styleee maak er daar ene van (nerd)


    livng my life and got stress no more

    DeliciousD schreef:
    About me(nerd)
    ik weet iets goeds bijna niemand heeft G-styleee maak er daar ene van (nerd)

    Nu ga ik een domme vraag stellen waar ik zodra je het zegt vast van zeg: ''Ha dat wist ik wel!'' Maar wat is G-Style?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    hahaha, omg :'D
    jij bent beter in die dingen i mean.

    je kan het proberen?

    Decoy schreef:
    (...)
    Nu ga ik een domme vraag stellen waar ik zodra je het zegt vast van zeg: ''Ha dat wist ik wel!'' Maar wat is G-Style?


    hiphop en die shit babe


    livng my life and got stress no more

    uhm .. over een meer? :')


    -