Heeyy,, Ik heb een verhaal, en daar schrijft gwen haar leven op; hier een stukje uit het 2de deel;
Gister was dus het schoolfeest. Het was zoo superduper tof! Ik heb veel gedanst,- samen met Sanne en Maartje- en iedereen vond dat ik goed kon dansen. Maar.. Ik ben verliefd! Op een jongen uit de 3de. Hij was DJ. Ik had mijn glas cola laten vallen (Niet echt heel slim, want nu is mijn shirt vies ;( ) Hij kwam langs, en hij hielp me. (Hij had even pauze) Ik keek dus in zijn bruin-groene ogen, en toen voelde ik me opeens zo... Ge- wel- dig Ik zweefde gewoon. Volgens mij werd ik knalrood. Maar daarna knipoogde hij naar mij. O, volgens mij ben ik verliefd! (Ik val in herhaling) Ik heb het meteen Sanne vertelt dat ik hem leuk vind. Ze giechelde, en ik giechelde natuurlijk mee. Ik ben achter zijn naam gekomen! Hij heet; Xavi. Wat een aantrékkelijke naam. O ja, Maartje heeft verkering! Haar éérste verkering, ze was zo blij! Had ze pas gister vertelt. Ze heeft al 3 dagen verkering!!
Ik ga nu even slapen.. Ik ben zo moe!
Lijkt het leuk? Doe um dan nu!
De link van het 1ste deel;
http://www.quizlet.nl/quiz/177405/my-diary--1/
If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room