Heey,
Ik zit eigenlijk al een tijdje met een dubbel gevoel over een vriendin van me. *Lore. Toen we nog op de basisschool zatten, waren we echt allerbeste vriendinnen. Niet te breken. Aan het einde van groep 8 had ik zo'n voorgevoel dat alles ging verwateren tussen ons en dat had ik ook aan haar gezegd. Ze zei; 'Dat is maar een gedachten. We blijven heus wel bf's:'D Ben ik zeker van!' Nu zit ik in het 2de middelbaar. En ik heb dat voorgevoel nog steeds met haar. We zitten op dezelfde school, máár in een andere klas. Maar ze heeft altijd mensen in haar naam staan(msn) en ze praat niet echt met me als ik met haar wil praten(school).Het was zelfs eens zo dat ik met haar aan het praten was en één van haar vriendinnen trok haar mee, en ze deed niks. Ze liet het gewoon toe. Ik voelde me echt in de steek gelaten door haar want ik moest echt iets zeggen tegen d'r. Op msn praat ze wel tegen me op in het echt is het alleen maar een 'hoi.' meer niet. En buiten school afspreken wil ik wel, maar dan zegt ze meestal dat ze niet kan..--' En soms negeerd ze me ook nog eens op msn. Ik heb echt het gevoel dat ze me in het echt negeerd omdat ik wat overgewicht heb, maar dat heb ik al vanaf de basisschool. Dus dat ze zich schaamt om met me gezien te worden ofzo..:'S En op msn dan zit ze altijd over een jongen bezig&zo dan probeer ik haar zo goed mogelijk te helpen maar als IK eens met een jongen zit of er iets over vraag dan is het van 'oh.. okee.' enzo.. Nu weet ik echt niet meer wat ik van haar moet denken hoor..
Sorry voor dit gezeik, maar ik moest dit na bijna 2 jaar even kwijt.
Bedankt voor het lezen.
[Edit] Ik heb er al eens met haar over gepraten, maar dan gaat ze er steeds omheen praten..:'S van "Dat verbeeld je, je maar. Éndaarbij; je bént&Blíjft mijn beste Vriendin! Ik vertel toch álles tegen je!"Zo reageerde ze er op..[/edit]
xX
*Naam om privéreden gewijzigd.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.