• Dag liefe kindjes. Ik ben dus enorm aan het twijfelen tussen 2 kleuren kijk ik wil me haar of licht blond met paars en roze plukjes of ik wil het lichtblond met roze en zwarte plukjes? welke vinden jullie het mooist dat helpt mij mischein met kiezen xD
    X


    Hier vinden mensen paar met zwart mooier dus uit die kan je nu ook kiezen xD


    /

    zwart met roze!!!


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik zou paars met zwart doen alsk jou was. :'] [/geen fan van roze haar, de ik]


    Mew <3

    zwart met paars.
    roze heeft iedereen al en dat contrast is vet groot.

    Roze en paars zijn niet zo orgineel ik zou eerder iets van blauw, geel, groen of rood doen. Persoonlijk zou ik een neutrale kleur nemen. Roze is een tijdje leuk daarna niet meer en het verkleurd snel. Paars is wel de nieuwe mode kleur. Maar ik ben er voor in het haar niet weg van. Neem dan maar zwart met roze.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hangt er btw wel vanaf welke kleur paars. je kan ook een tussenkleur nemen.

    Cherished schreef:
    Hangt er btw wel vanaf welke kleur paars. je kan ook een tussenkleur nemen.

    Inderdaad, maar stiekem vind ik beide kleuren niet zo orgineel, omdat zwart met roze iedereen heeft en paars ook best veel mensen en het ziet er soms heel goth uit. Zelf zou ik voor blauw gaan dan of geel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar stiekem vind ik beide kleuren niet zo orgineel, omdat zwart met roze iedereen heeft en paars ook best veel mensen en het ziet er soms heel goth uit. Zelf zou ik voor blauw gaan dan of geel.

    hm geel zie ik ook wel vaak, en blauw staat veel mensen niet he o.o Mij ook niet toen.
    Maar oke euh, tja iedereen heeft alles al een keer gehad. Al zie je mer zwart/roze dan zwart/paars
    en als het fel paars is vind ik dat vetterder (cat)

    Decoy schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar stiekem vind ik beide kleuren niet zo orgineel, omdat zwart met roze iedereen heeft en paars ook best veel mensen en het ziet er soms heel goth uit. Zelf zou ik voor blauw gaan dan of geel.

    maar blauw is zo opvallend


    /

    Cherished schreef:
    (...)
    hm geel zie ik ook wel vaak, en blauw staat veel mensen niet he o.o Mij ook niet toen.
    Maar oke euh, tja iedereen heeft alles al een keer gehad. Al zie je mer zwart/roze dan zwart/paars
    en als het fel paars is vind ik dat vetterder (cat)

    dan doe ik paars met zwart maar meot ik dan me haar licht blond verfen want ik ben bang dat als ik het zwart ga verfen ik heel bleek zal zijn xD


    /

    xtomgeiler schreef:
    (...)
    dan doe ik paars met zwart maar meot ik dan me haar licht blond verfen want ik ben bang dat als ik het zwart ga verfen ik heel bleek zal zijn xD

    ja klopt, doe daarom wel de kleur bij je gezicht enzo. Ik zie ook vet bleek nu met alleen zwart, sucks.

    Cherished schreef:
    (...)
    ja klopt, doe daarom wel de kleur bij je gezicht enzo. Ik zie ook vet bleek nu met alleen zwart, sucks.

    dus licht blond met zwart en paarse plukjes welke paars moet ik dan nemen ??xD


    /

    roze met zwart!

    Cherished schreef:
    (...)
    hm geel zie ik ook wel vaak, en blauw staat veel mensen niet he o.o Mij ook niet toen.
    Maar oke euh, tja iedereen heeft alles al een keer gehad. Al zie je mer zwart/roze dan zwart/paars
    en als het fel paars is vind ik dat vetterder (cat)

    Fel paars is wel gaafer ja (cat)
    Ik ga me haar lekker in de vakantie bruin verven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Fel paars is wel gaafer ja (cat)
    Ik ga me aar lekker in de vakantie bruin verven.

    stoer :D


    /

    xtomgeiler schreef:
    (...)
    stoer :D

    Dankje het is nu zwart met bruin eerst roze maar oké, ook wel eens blauw geweest.
    Succes met je haar (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.