• Ja, een nieuwe SA, gister geschreven.
    Over Tokio Hotel anno 21/04/09

    Lees maar gewoon, if you care.
    klik
    And let me know what you think :)

    Hij is prachtig, jwz.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hij is prachtig, jwz.

    ahaha dat jwz doet het hem (:

    Achja zijn emo aanvallen nog ergens goed voor :'D

    Cherished schreef:
    (...)
    ahaha dat jwz doet het hem (:

    Achja zijn emo aanvallen nog ergens goed voor :'D

    Ja, iwz (:
    Ja dan komen meestal de beste verhalen naar boven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, inderdaad. Al vind ik het toch wel vervelend. De hele school is in zo'n graf sfeer. En Tim wordt gecremeerd op m'n verjaardag : (
    Dus die dag is sowieso al fucked.
    En ik was vandaag in dat herdenkings kamertje, al die foto's van hem. Werd me even teveel, alweer.

    Awh, meid sterkte <3
    Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar denk maar zo: ''Jullie zullen hem hier heel erg missen maar daar boven heeft hij het veel beter. Hij zal daar beter wezen en gaan last hebben van zijn botten. Vroeg of laat sterft iedereen.''
    Wel kut dat het net op je b'day is ja, maar denk er maar niet te veel aan.
    En dat het je te veel werd snap ik, een heletijd terug is mijn oom overleden aan bloedvergifteging. Nu was hij van m'n tante gescheidde dus heb ik hem nog één keer in de 3 jaar gezien, dus eerst dacht ik zo :''Ja best kut hij is nu weg.'' En dan zit je daar en zie je al die foto's en wordt het je te veel dan pas dringt alles echt tot je door.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb hem gedaan en reactie achtergelaten.
    En gecondoleerd, al weet ik niet echt waar het over gaat of wat er gebeurd is. (:
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Decoy schreef:
    Awh, meid sterkte <3
    Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar denk maar zo: ''Jullie zullen hem hier heel erg missen maar daar boven heeft hij het veel beter. Hij zal daar beter wezen en gaan last hebben van zijn botten. Vroeg of laat sterft iedereen.''
    Wel kut dat het net op je b'day is ja, maar denk er maar niet te veel aan.
    En dat het je te veel werd snap ik, een heletijd terug is mijn oom overleden aan bloedvergifteging. Nu was hij van m'n tante gescheidde dus heb ik hem nog één keer in de 3 jaar gezien, dus eerst dacht ik zo :''Ja best kut hij is nu weg.'' En dan zit je daar en zie je al die foto's en wordt het je te veel dan pas dringt alles echt tot je door.

    Ja inderdaad, en ookal kende ik hem niet echt ofzo, maar dan zie je die foto van vorig jaar. Het was echt een leuke jongen.
    En dan foto's van pas met z'n vrienden. Hij was helemaal opgezwollen en ja, hij is wel beter af nu.
    Maar het is gewoon verschrikkelijk dat een kind van 15 hieraan doodgaan. Hij zou eigenlijk de 27ste jarig zijn, 3 dagen na mij.
    Overal stond ook van 'bijna 16...' man ik moest janken. Nu weer damnit.

    Liess schreef:
    Ik heb hem gedaan en reactie achtergelaten.
    En gecondoleerd, al weet ik niet echt waar het over gaat of wat er gebeurd is. (:
    xx.

    dankjewel (: lief van je.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, en ookal kende ik hem niet echt ofzo, maar dan zie je die foto van vorig jaar. Het was echt een leuke jongen.
    En dan foto's van pas met z'n vrienden. Hij was helemaal opgezwollen en ja, hij is wel beter af nu.
    Maar het is gewoon verschrikkelijk dat een kind van 15 hieraan doodgaan. Hij zou eigenlijk de 27ste jarig zijn, 3 dagen na mij.
    Overal stond ook van 'bijna 16...' man ik moest janken. Nu weer damnit.

    Lieverd, als jij weet dat hij daarboven beter af is dan hier dan is dat goed. Ookal ken je hem niet iemand missen kan gewoon. Erzijn heel veel mensen die het met dingen ook moeilijk hebben. Probeer er maar zo min mogelijk aan te denken en blijf leuke dingen doen. Zorg niet dat het je te veel aangrijpt.
    Het is ook vreselijk dat iemand van 15 hieraan sterft en dan nog vlak voor zijn verjaardag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.