• Jep, ik heb alles ingepakt. Ben er helemaal klaar voor. Want ik ga op werk week met school naar de Ardennen! :]
    Je kon kiezen uit Londen, Parijs, Ardennen en Berlijn. Nou Berlijn viel af omdat daat te weinig mensen voor waren. Ik hb dus voor de Ardennen gekozen omdat ik nogal sporitief ben. We gaan servivallen, paintballen, mountainbiken, klimmen, tokkelen, kajakken, netklimmen, abseilen enz. Het word echt super leuk! Ik en een vriendin gaan als een van de weinige meisjes daar heen, er zijn veeeeeel jongens x'D
    Nu was dus mijn vraag, wie woont daar in de buurt of is er iemand daar ook van dinsdag t/m vrijdag? En spreken ze daar NL of Frans?! Want ik kan geen Frans, nog nooit gehad namelijk... ik ben meteen begonnen met Duits :P
    Xx.

-

Omf, gaan jullie niet met heel de klas naar een land?? ^-^

Keep calm and love Zayn Malik =)

Ardennen is kaka,daar is het koud (':

xTommHerox3 schreef:
    Omf, gaan jullie niet met heel de klas naar een land?? ^-^

Sterker nog, heel leerjaar 3 van de afdeling VMBO gaat dus weg. Je mocht zelf bepalen waar heen :]

-

JOYCESTYLE schreef:
    Ardennen is kaka,daar is het koud (':

Nee, het word heeeeel lekker weer deze week daar^^

-

Ze spreken daar frans!
    Maar ik denk dat je met Engels ook wel ver zou kunnen komen ... (wereldtaal)
    And leuk voor jou, maar ik zou er nevernooit naar toe gaan (haat sportieve dingen).

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Ik wil mee!!!

De Ardennen waren zo VET! (yeah)

De beste herinnering van het hele VMBO

Think before you act.

ShellysANUS schreef:
    (...)
    Nee, het word heeeeel lekker weer deze week daar^^

Ooh oke dan. Maar het blijft daar slecht (': te veel natuur --' ahg ja, waarschijnlijk komt dat gewon omdat ik is met een kano vast ben blijven zitten in een rivier (': -trauma-

Dreamcatcher schreef:
    Ze spreken daar frans!
    Maar ik denk dat je met Engels ook wel ver zou kunnen komen ... (wereldtaal)
    And leuk voor jou, maar ik zou er nevernooit naar toe gaan (haat sportieve dingen).

Gelukkig^^
    Mijn engels is redelijk, en ik bn nu helemaal aan het hyperen! En ik moet morgen om 7:40 op school staan en om 8:00 vertrekken x'D

-

JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ooh oke dan. Maar het blijft daar slecht (': te veel natuur --' ahg ja, waarschijnlijk komt dat gewon omdat ik is met een kano vast ben blijven zitten in een rivier (': -trauma-

Whaha, dat is ook een actie voor mij hoor! Mijn ouders hebben me zelfs dubbel verzekert omdat ik hoogswaarschijnlijk wel iets zal breken x'D

-

Indignation schreef:
    Ik wil mee!!!

De Ardennen waren zo VET! (yeah)

De beste herinnering van het hele VMBO

Coewl^^

-

ShellysANUS schreef:
    (...)
    Whaha, dat is ook een actie voor mij hoor! Mijn ouders hebben me zelfs dubbel verzekert omdat ik hoogswaarschijnlijk wel iets zal breken x'D

Ohmyyygood (: lachee x)

JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ohmyyygood (: lachee x)

Dit word nog hylarisch x)
    Maar ik ga naar bed anders ikke heel moe zijn morgen ochtend(A)

-

ShellysANUS schreef:
    (...)
    Sterker nog, heel leerjaar 3 van de afdeling VMBO gaat dus weg. Je mocht zelf bepalen waar heen :]

ow, leuk! ^-^ ik zou naar Londen gaan ^-^

Keep calm and love Zayn Malik =)

Londen was mijn 2e keus :]

-

Volgens mij spreken ze daar Frans x],
    Maar veel plezier!

I am an idiot, I move.