• Wel,4 jaar geleden ( denk ik ). Was ik dus gewoon verliefd op een jongen. En die wist dat ook. En die deed vriendelijk tegen mij. En die woonde aan de overkant bij mijn moemoe. Dus ik zag die ook redelijk veel en dan deden wij wel is iets samen zoals voetbal of met een paar vrienden van hem 'potje stamp'. Dus,wij waren eigenlijk gewoon vrienden en daar was ik al blij mee. Maar een 'vriendin' ( die er ook in de straat woonden ) die wist dat ik er dus gevoelens voor had. Dus die had een stalker brief geschreven zonder een naam daaronder en heeft het in zijn brievenbus gaan posten. Dus ik heb kei veel ruzie gekregen met die jongen omdat die dacht dat ik het was. Ik heb hem het ook allemaal zitten vertellen dat ik het niet was maar dat meisje. Dus heeft hij het gevraagd aan dat meisje. En die zei tegen mij: ( ja,ik heb tegen hem gezegd dat ik het was,maar hij gelooft me niet ). Maar blijkbaar heeft dat meisje dat nooit gezegd maar heeft die gewoon zitten zeggen; ja,zei was het. Ze probeert gewoon de schuld op mij te steken omdat ze jaloers is op mij. ( dat dus niet was )! En ja,die ruzie is nooit meer goed gekomen ( ja ik was daar kapot van ). En nu stuurt een vriendin een foto van een jongen naar mij en zegt ze; kijk,die is mooi. Dus ik open die foto. Is het juist die jongen waar ik verliefd op was zeker. En nu is die jongen terug tegen mij komen zeggen dat ik moet stoppen met hem te stalken --'

    wat een fakking bitch. o_x!!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tsss, dat is echt lullig ._. ,


    I can't see the future with tears in my eyes

    Omg, o___O wat is Dat voor een kind ><"
    Echt wel dom, dat die jongen jou Niet gelooft.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    xLoveIsDeadx schreef:
    wat een fakking bitch. o_x!!

    Ja inderdaad.Had ik is ruzie met iemand kwam dat meisje naast mij staan. En zegt ze op een kei schijnheilige manier; 'niets tegen joyce he,dat is mijn vriendin'.

    Wat een aardig kind.. *sarcasme* Je moet eigenlijk niet meer met haar omgaan, kijken wat ze dan doet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Soulmate schreef:
    Wat een aardig kind.. *sarcasme* Je moet eigenlijk niet meer met haar omgaan, kijken wat ze dan doet.

    Doe ik ook niet. Ondertussen is ze zowat de grootste slet van de hele stad (':

    OMG WAT EEN TERING WIJF
    normaal scheld ik niet met ziektes maar voor haar maak ik een uitzondering.. omg dat kind is kei gemeen..
    wou ze dan ook met dat joch ofzo...
    man ben ik blij dat ze dat bij mij nog nooit deden... nouja wel ook een paar roddels verspreiden enzo.. maar dit no way.. dat zou ik zelf mijn ergste vijand niet aandoen..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    OMG WAT EEN TERING WIJF
    normaal scheld ik niet met ziektes maar voor haar maak ik een uitzondering.. omg dat kind is kei gemeen..
    wou ze dan ook met dat joch ofzo...
    man ben ik blij dat ze dat bij mij nog nooit deden... nouja wel ook een paar roddels verspreiden enzo.. maar dit no way.. dat zou ik zelf mijn ergste vijand niet aandoen..

    Later ben ik er achter gekomen dat ze ook achter die jongen liep. Maar ze had er nooit contact mee en praatte er nooit mee enzo. Dus ja...ik denk dat zei eerder jaloers op mij was omdat ik er mee overeen kwam.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Later ben ik er achter gekomen dat ze ook achter die jongen liep. Maar ze had er nooit contact mee en praatte er nooit mee enzo. Dus ja...ik denk dat zei eerder jaloers op mij was omdat ik er mee overeen kwam.
    omg echt gemeen.. ik ken er ook zo'n mensen... maar dit deden ze me wel nooit aan... dit is gewoon te gemeen.. ze kunnen je daarvoor gaan aangeven.. dus dit is wel erg..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vuile streek van haar! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Doe ik ook niet. Ondertussen is ze zowat de grootste slet van de hele stad (':

    Oh, dat verklaart veel :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Soulmate schreef:
    (...)
    Oh, dat verklaart veel :Y)

    Jha indd (':

    Kill the bitch! Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Weetje wat je ook kunt doen? Ontvoer haar, snij haar in stukjes en voer haar aan de eendjes (of zijn die vegataries?). Dan is die jongen ook van zijn stalkbrieven af en krijg jij niet meer de schuld :"D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    vertel tege die jonge wat jij nu tegen ons hebt verteld. gelooft hij je niet heeft hij pech. hij is jouw dan gwn niet waard

    Angel has spoken:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.