• JAA Echt waar. Ik en Julie gaan samenwerken =']

    met onze geniale serie Girls Love Lautners :

    het gaat over een eeneige tweeling die naar hun vader in Amerika verhuisd. de twee verschillen nogal van elkaar : de een lief en behulpzaam de ander gemeen. Ze komen terecht op dezelfde school als Taylor en vallen beide als een blok voor hun. een van de twee merkt niet dat James,Taylors neef voor haar gevallen is en is woedend wanneer Taylor haar zus meevraagd naar het schoolbal. ze is zo woedend dat ze haar zus opsluit en voor haar in de plaats naar het bal gaat. wanneer haar zus zich weet te bevrijden en op het bal terecht komt begint het pas echt leuk te worden. =']

    het is tres geniaal

    EN
    er zitten rozepoedelweerwolven in

    dus =']

    Binnekort At Quizlet

    what do you guys think?


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dat het een drieling moet wezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat wij geniaal zijn.
    Nee, dat weet ik wel zeker.


    rules don't stop me

    En Renee, jij bent gewoon ons irritante zusje van 12 dat alleen maar in de weg loopt:9~.
    Nee, grapje schat, ik hou wel van je.


    rules don't stop me

    Koel 8'DD


    I found myself in Wonderland.

    Bulia schreef:
    En Renee, jij bent gewoon ons irritante zusje van 12 dat alleen maar in de weg loopt:9~.
    Nee, grapje schat, ik hou wel van je.

    Schat, wij zijn wel famous hé? :'(
    Het moet gewoon een drieling wezen! |:
    Hou ook wel van jou hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Schat, wij zijn wel famous hé? :'(
    Het moet gewoon een drieling wezen! |:
    Hou ook wel van jou hoor.

    Maar het is nu al een tweeling (huil). En ik heb het eerste deel al geschreven (huil)


    rules don't stop me

    Bulia schreef:
    (...)
    Maar het is nu al een tweeling (huil). En ik heb het eerste deel al geschreven (huil)

    Dan ben ik jouwn famous vriendin uit Texas, ofzo! :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dan ben ik jouwn famous vriendin uit Texas, ofzo! :'(

    JA, DIE VIND IK GOED! Dan wordt jij de beste friend van de tweeling.


    rules don't stop me

    Bulia schreef:
    (...)
    JA, DIE VIND IK GOED! Dan wordt jij de beste friend van de tweeling.

    JAA MAAR... dan ben ik wel een famous rapper + singer want dat is gaaf!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.