sorry als iemand het al in een topic had gezet!
http://img22.imageshack.us/my.php?image=freak3.png
een planning van die fransen meiden wanneer ze bij tokio hotel zullen zijn. Dat is gewoon zieke shit.
-
18 april 2009 - 21:3518 april 2009 - 21:38
OMG
Weetje. ik ben nu zoooooooo razend Ik wil die meiden in elkaar slaanI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
18 april 2009 - 21:39En ik vond sommigen op Q al irritant jullie zijn officieel niet meer hysterisch, dit is pas erg.
Life is hard and then we die
18 april 2009 - 21:3918 april 2009 - 21:39IceCreamKid schreef:
OMG
Weetje. ik ben nu zoooooooo razend Ik wil die meiden in elkaar slaan
Dan moeten ze normaal simone 22 maart hebben aangevallen want toen waren ze in loitsche.18 april 2009 - 21:4018 april 2009 - 21:41JOYCESTYLE schreef:
(...)
Dan moeten ze normaal simone 22 maart hebben aangevallen want toen waren ze in loitsche.
Egt?!I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
18 april 2009 - 21:42IceCreamKid schreef:
(...)
Egt?!
Ja waarschijnlijk.Iedereen zegt dat ze hun moeder hebben aangevallen.En als je zie waren ze 22 maart in loitsche,daar woont ze toch?18 april 2009 - 21:43dat is dan dus al maanden bezig!
geen wonder dat tom ze in elkaar gemept heeft!
Die zyn zot!nie normaal,zelfs die avond dat ze mep hebbe gehad stond erop!die zyn compleet doorgedraaid!en dan nog hun moeder aanvallen, er bestaan zotten,maar dit slaat alles!18 april 2009 - 21:44MissMusicXxX schreef:
dat is dan dus al maanden bezig!
geen wonder dat tom ze in elkaar gemept heeft!
Die zyn zot!nie normaal,zelfs die avond dat ze mep hebbe gehad stond erop!die zyn compleet doorgedraaid!
Indd.Nu heeft de politie toch echt een serieuze reden om hun een straatverbod of wat dan ook te geven.18 april 2009 - 21:45Dan ben je ook niet helemaal goed in je kop. Vind ik. Jemig.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
18 april 2009 - 21:45Wtf, das bestwel kei doelloos :'3
I don't need words to feel those lips.
18 april 2009 - 21:50JOYCESTYLE schreef:
(...)
Ja waarschijnlijk.Iedereen zegt dat ze hun moeder hebben aangevallen.En als je zie waren ze 22 maart in loitsche,daar woont ze toch?
Jha! Dan is het al best lang besigI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
18 april 2009 - 22:0218 april 2009 - 22:03weet je die fans worden steeds erger, straks moet TH onderduiken in een keldertje omdat ze gebombardeert worden door die teroristen (fans)
Ice-cream Rockt more than you x3
18 april 2009 - 22:05Lovebite schreef:
weet je die fans worden steeds erger, straks moet TH onderduiken in een keldertje omdat ze gebombardeert worden door die teroristen (fans)
Egt he! Ik hoop nooit dat het zo wordt!
P.S Je signature is vetI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.