• Ghello, doodes 8)
    Ok. Ik heb dus een probleem. Een vriend, die sinds kort een goede vriend is, word er zwaar van verdacht op mij te zijn. 8(
    Want ik zat vandaag alleen met hem in een klaslokaal en hij keek KEI teleurgesteld toen ik iemand belde dat ze moest komen, en opgelucht toen ze niet kwam want ze moest ergens anders zijn. En een vriend van hem belde omdat ie mij wilde horen. Dude, waarom? o.o En nu komt ie ook nog helemaal van de andere kant van tilburg naar mij.

    Dat hele verhaal kopieerde ik ff uit een gesprek want ik ben lui.

    Oja oja en met carnaval waren we steeds met z'n 4en bij een jongen thuis want daar was het veel gezelliger (vooral niet omdat er drank was en niemand thuis) en toen zaten we op de bank, en lag ik met mijn benen over hem heen (zou ik normaal niet doen, maar was niet meer nuchter) en toen legde hij zo zijn hand op mijn knie en toen ging ik anders zitten deed ie het weer. En toen ik zei dat ik het koud had zei hij 'mijn hand is warm' en heb ik een kwartier zijn hand vast gehouden. Maar daar heb ik spijt van, want ik wist niet meer bepaald wat ik deed..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    vind je hem ook leuk?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik zou toch eens met hem praten .(: Subtiel aanpakken zou ik zeggen. ;D


    It even took me by surprise

    Het is gewoon een vriend, hij heeft een heel irritante stem, is heel lang, ik heb een keer de roddel weten te verspreiden dat zijn neus zo groot is vanwege een pingpongbal die in zijn neus vast zat en hij is zo'n jongen die alleen nog maar aan eten en family guy denkt.
    Nee dus ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Welk, oh welk gesprek kan dat toch zijn? :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Welk, oh welk gesprek kan dat toch zijn? :')

    Géééén idee! Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Het is gewoon een vriend, hij heeft een heel irritante stem, is heel lang, ik heb een keer de roddel weten te verspreiden dat zijn neus zo groot is vanwege een pingpongbal die in zijn neus vast zat en hij is zo'n jongen die alleen nog maar aan eten en family guy denkt.
    Nee dus ><

    Leuk, om een roddel over een vriend te verspreiden...


    I solemny swear i am up to no good

    spreek met hem -subtiel welteversaan-


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    LovexNote schreef:
    (...)
    Leuk, om een roddel over een vriend te verspreiden...


    misschien ware ze toen nog geen vrienden x).
    Ik zou gewoon met hem praten. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Is dat die sukkel die in je klas zat en toen kwamen er steeds mensen binnen en waar ik hoi tegen zei?


    All was well.