Is nu bezig
&& ook al is het niet mijn muziek stijl vind ik het zwaar sucken dat ik er niet naartoe mag ondanks het hier zo nog géén 5 km vandaan is -_-'
Nog iemand die er naartoe wou maar niet mocht?
Ik mocht niet... MIJN FREAKING ENIGE KANS OM ETF TE ZIEN! En die nemen ze mij af Ouders zijn gemene beesten ><
Gelùkkig is er een vriendin van mij die foto's gaat nemen voor mij ^^
Ik heb heel wat over om BFMV ein-de-lijk live te zien, en dit was nog wel op mijn beste vriendins verjaardag (vandaag by the way x3) en zij is geobserdeerd door ETF. Verder had ik Emery willen zien en aaaaaaaaaaah. Maar ik mocht dus niet omdat ik daar dan had moeten kamperen omdat het te ver weg is voor één dag =]
ETF, BMTH, Rise Against,...
Echt zoveel mensen die ik wou zien Ik had zelfs al vervoer en al gevonden, maar mijn ouders vonden dat ik er maar niet naartoe moest gaan omdat ze dachten dat ik daar platgepit ofsoow zou worden Kutters ook >.<
ik ga naar graspop,, groez is niets voor mij, eerlijk gezegd, ik zou daar tog alleen maar ruzie stoken :') achjomme. ik was gisteren met de trein naar hasselt gegaan, komek daar nog e heel pak groezers tege :'D maar ik zie liever graspoppers :'3