• ja, ik ga jullie hulp geven met mooie nageltjes krijgen.
    - felle kleurtjes zijn weer in, dus koop er een paar. link.
    - doe lekker gek! doe streepjes, stipjes, ruitjes, kronkeltjes, sterretjes. link
    - Je kan ook nagelstickertjes gebruiken (niet heeel duur.)
    - Maar voor dat je de felle nagellak erop doet, doe eerst een basisnagellak op je nagels. want dan worden je nagels niet zo geel.
    - voor de f.i.t kan je er nog een glanslaagje overheendoen.
    - gebruik een tandenstoker; die dingen zijn multifunctioneel. Stipjes & streeptjes kun je er perfect mee maken. (tip van iemand)
    -


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Fijn. xd ik ga stickertjes kopen. (:


    A. ikmisje.

    - gebruik een tandenstoker; die dingen zijn multifunctioneel. Stipjes & streeptjes kun je er perfect mee maken.


    BAM!

    - gebruik een tandenstoker; die dingen zijn multifunctioneel. Stipjes & streeptjes kun je er perfect mee maken.
    heb ik erin gezet


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    - Doe nadat je je nagellak erop hebt gedaan Top Coat er op. Dan gaat het er niet zo snel af.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    oke ga ik een keer proberen:D:D

    hehe. vandaag zijn mijn teennagels in blauw, paars, roze, oranje en geel. En mijn nagels zijn rood. ;o Genoeg kleurtjes? ^^


    It even took me by surprise

    Van nagellakremover word je nagel dun, dus altijd na het gebruiken ervan - versterkende nagellak laag er op smeren. (alleen bij veel gebruik)

    -Gebruik eerst bassislak, dan kleurlak en dan toplak


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat met die gele nagellak heb ik zelf ook ondervonden , men nagels zien nog altijd geel :S

    Okai?


    I don't need words to feel those lips.

    dat met die gele nagellak heb ik zelf ook ondervonden , men nagels zien nog altijd geel :S
    deze van 2be is slechte gele nagellak. ;o Die van nivea, daar heb je geen gele nagels van. (: of van gosh. maar daar zitten dan glitertjes in .;o


    It even took me by surprise