• Hoi.
    Nou ik heb zo'n beetje een irritant gevoel al een hele tijd over het vriendje van mijn zus. Wel, soms doet ie aardig tegen mij, maar soms geeft hij me écht het gevoel dat hij me helemaal niet mag en dat hij liever zou hebben dat ik verdwijn.
    Ik weet niet wat erop te doen en durf het hem ook niet te vragen of zo.
    x

    als ik jou was zou ik met je zus gaan praten.
    succes;)



    X, (H)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Gwn negeren, denk ik.


    A. ikmisje.

    wel , ik doe ook zo tegen de vriendjes van mijn zus.

    Persoonlijk heb ik niks tegen die jongens maar ik heb gewoon geen behoefte om die te leren kennen. Ik moet hoogstens zen naam weten.

    Negeer hem ook. Je hoeft er niet mee bevriend te zijn en als je echt bevriend wil zijn ... wel succes dan


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    nou 1, ht is het vriendje van je zus, ht zal warschijnlijk ooit wel eens uit gaan, zo niet praat dr met je zus over of probeer het vriendje van je zus zo veel mogelijk te vermijden, of juist niet, leer hm beter kenne:P

    Maar hij komt onwijs veel naar ons, bijna elke dag zit ie hier en dan moet ik er altijd bijzijn >< Gisteren nog zat ie me echt voor iedereen uit te lachen omdat ik op iemand verliefd ben ><

    misschien wil ie indruk maken op je ?

    ik ken vele jongens die het zo proberen :p


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hoezo zou hij indruk op mij willen maken (: