• Hoi.
    Ik ga dus vanavond voor het eerst naar ee fuif. Uh jaa het is een fuif, zo'n verjaardagsfuif van iemand die achttien word. Wat ben ik een trots iemand nu zo --' Niet dus. Ik heb er he-le-maal geen zin in om naar die fuif te gaan maar ik móet meegaan. En dat is zwaar kut. Ik weet niet. Vroeger vond ik die jongen leuk, maar hij is helemaal veranderd. En dat maakt het zo'n beetje dat ik geen zin heb.
    Iemand ideeën hoe ik er onder uit kan komen óf hoe ik het misschien leuker kan vinden?
    X

    uhm.. zegge dat je huiswerk hebt :O
    en anders neem je eigen mp3 mee en zit de hele tijd aan de kant :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ga gewoon, trouwens een fuif van iemand die 18 wordt is nog steeds niet zo'n echte fuif hoor, maar er zullen vast nog mensen zijn die je leuk vind je hoeft toch niet constand bij die jongen te lopen

    Ze wétén dat ik geen huiswerk heb omdat ik vakantie heb x] En ik denk dat die MP3 nog niet zo'n goed idee is, want die muziek die ze daar gaan draaien is like een kwelling dat ik sowieso daardoor ga horen.

    Je gaat gewoon heel even en dan zeg je dat je moe bent en ga je terug naar huis? En als je het daar dan wel leuk vond, kun je blijven :Y)


    All was well.

    Een keer hoi zeggen en hem voor de rest van de avond mijden. Als ie eraan komt moet je toevallig naar de wc of heb je net een frisse neus nodig, trek je een vriendin ofzo mee. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    JustFamous,
    Ik ken alleen die jonge en zijn moeder (die er ook gaat zijn) en mijn moeder (die door zijn moeder is uitgenodigd)

    Ontsnap stiekem door het sleutelgat ?


    A. ikmisje.

    Zeggen dat je ziek bent :D

    Stop een knoflook onder je oksel voordat je gaat slapen :P
    De volgende dag zie je er ziek uit :D


    One who knows nothing can understand nothing.

    JustFamous,
    Ik ken alleen die jonge en zijn moeder (die er ook gaat zijn) en mijn moeder (die door zijn moeder is uitgenodigd)

    nja das minder natuurlijk. Zeg het gewoon eerlijk tegen je ouders, dat het je echt niet interesseert en dat het echt een kwelling is

    Of je doet alsof je doodziek bent, met dit weer is het niet raar dat je verkouden raakt natuurlijk ... *Kuch kuch*

    Ga gewoon : D Er zijn toch wel mensen waar je bevriend mee bent? Maak daar lol mee, en negeer die jongen.

    Er zijn géén mensen waar ik bevriend mee ben. De enige die ik daar ken zijn die jongen, mijn moeder en zijn moeder.
    @Mardukas
    Uhmm... Het feestje is vandaag (':

    Gewoon gaan, de laatste twee keren dat ik naar zo'n feestje ging zag ik er echt tegenop, maar uiteindelijk viel het goed mee.^^
    Zeker omdat daar zo'n grappige vent was.ie zorgde voor ambiance =]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er zijn géén mensen waar ik bevriend mee ben. De enige die ik daar ken zijn die jongen, mijn moeder en zijn moeder.
    @Mardukas
    Uhmm... Het feestje is vandaag (':

    dan doe je het tog nu en slaap je een paar uurtjes :'D (van die knoflook he ;))


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zeggen dat je iets anders aan de hand hebt,
    Ziek bent,
    Als er enkel vrienden van zijn leeftijd komen kan je ook zeggen dat je je dan ongemakkelijk voelt omdat je er niemand kent.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Okay, het viel best nog wel heel erg goed mee ^^ Ik heb voor het éérst in mijn leven twee krieken [/bier] mogen drinken. En nu ben ik trots x] En ach wat de muziek betreft, het kón altijd beter x] Want het was van die veelste harde schreeuw-muziek, had die me nog eens bij de boxen gezet. Ik heb dus vreselijke pijn aan mijn oren ^^ Maarrgoed, hij, de partyboy, kon het niet laten om -als we naar huis vertrokken- twee keer door mijn haar te gaan O.O Like, dáár mag je niet aankomen, da's heilig x] Oehoehohe, toen we daar nog waren, waren er zo jongens met zo kei lang haar [/allemaal deadmetal freaks (':] en die begonnen daar opeens een pit te bouwen x] Kinda funny want er was één die er helemaal in opging en tegen twee mensen botsten met een Duvel vast. Heul die Duvel op de grond x'D
    Maarr oké, ik ben er dus heen gegaan en het viel best nog wel mee ^^