• het probleem is;
    ik val altijd op .. je kan niet zeggen; verkeerde, maar gewoon niet leuke jongens. nu niet denken: ja dáh, dan kan je toch ook niet verliefd zijn?! maar dat is dus wel zo. Ik ben 2 keer écht verliefd geweest. Eén keer op een jongen en die is heeel lief als je alleen bent met hem, gaat je ook echt steunen. maar als ie op school is gaat hij jongere kinderen pesten, gaat hij de macho uithangen, schopt hij je etc. de tweede jongen is wel aardig, voor zover ik weet (hij zit op een andere school dus ik weet t niet helemaal) maar volgens vriendinnen die ook op "zijn" school zitten is hij vreselijk irritant, liegt de heletijd, doet nergens iets voor, en heeft iemand heel bang gemaakt (dat klinkt heel sneu maar t is heel groot) Is dat normaal dat ik op dat soort jongens val, of is er iets mis met mij?


    EGYPTIAN GOD

    Nee, er is helemaal niets mis met jou meisje! Tuurlijk niet. Jij kan er helemaal niet aan doen dat je op dat soort jongens valt. Ik heb ook dat probleem, en dat komt gewoon door de manier waarop ze tegen je praten en je behandelen. Zeg, niet beginnen denken dat er iets mis met je is omdat je op de 'verkeerde' jongens valt hoor. Ik dacht dat vroeger ook, maar nu weet ik zeker dat het niet zo is. Je kan er toch niet aan doen dat ze je inpalmen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, dat ligt niet aan jou. Als ze tegen jou heel aardig zijn, dan kun jij toch niet weten wat hen doen als jij er niet bent? Je valt gewoon op hun karakter zoals jij ze kent. Niks mis mee. Ik denk dat het gewoon de puberteit is van die jongens. Geef ze wat tijd. Jongens puberen later. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, dat ligt niet aan jou. Als ze tegen jou heel aardig zijn, dan kun jij toch niet weten wat hen doen als jij er niet bent? Je valt gewoon op hun karakter zoals jij ze kent. Niks mis mee. Ik denk dat het gewoon de puberteit is van die jongens. Geef ze wat tijd. Jongens puberen later. ^^
    meeeens:Y)

    ik val ook op de bad guys, en ik zeg je, dat is inderdaad niet leuk ^^