• Heeii

    ik heb aan de verhalen die over TH gaan gezien dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn dus ik dagt laat ik er ook een maken maar dan die heel ander denk ik.
    mischien denk je zo zijn er meer maar deze is egt anders als je hem begint te lezen volgens mij.
    het gaat over:
    een meisje elise die verslaafd is aan drugs, ze was toen ze 17 was uithuis geplaatst en is toen in een kraakpand gaan wonen, ze heeft werk kunnen vinden in een club waar ze mag paaldansen, ze verdiend er goed door, maar als ze dan een keer teveel drugs gebruikt gaat ze nokkie?
    het is een TH story maar hij is niet zo, als al die andere verhalen
    doen of niet doen?

    Doen,,
    Hij lijkt me wel coowl


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Uhm, dat is zelfs al niet meer orgineel.

    Ik weet niet.


    A. ikmisje.

    Zonder tokio hotel is veel beter.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hij is sowieso niet meer origineel. Hij blijft zoals de anderen als ik de grote lijnen zo lees.


    What you see, is what you get.

    ik heb best wel veel ideeen dus ik denk dat hij zoiezo heel anders word.

    er zijn echt héél veel verhalen van meisjes die aan de drugs zijn met tokio hotel erin.
    dus niet echt origineel meer.
    maar als jij het wil doen, vooral doen zou ik zeggen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik zeg doen en ik ga hem zeker lezen;)


    /

    Ik denk dat het leuker is als TH er niet in zit.. maar het is indd niet zo heel erg origineel. Misschien moet je er iets aan toevoegen wat onozel is met veel humor maar toch serieus. Zulke dingen vallen vaak wel in de smaak denk ik.


    Als je maar een ananas hebt..

    Onorgineel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.