• Ik word echt helemaal gek over die topics met dat TH arrogant word enzo. Weetje, laat ze lekker. Dan zijn ze maar arrogant. als ik dat lees dan word ik weer verdrietig.. dat mensen om die reden als fan afhaken. Je kunt helemaal niet zeggen dat ze arrogant zijn. Ken jij ze? Ik bedoel we denken dat we ze kennen. Tot hun schoenmaat toe. Maar we weten helemaal niet of ze ook echt aardig of arrogant zijn, behalve als je ze meerdere keren écht ontmoet heb, en dan heb ik het niet over concerts ofzo. Ik ben in eerste instantie fan geworden DOOR DE MUZIEK. En toen ontdekte ik dat ze daarnaast ook nog hartstikke leuk zijn. ik heb al hard gevochten, om fan te zijn. om me niks van anderen aan te trekken. Als je dit ook zo voelt, haak dan a.u.b niet af, omdat een of andere vent op internet heeft gezet dat ze arrogant zijn. misshcien zijn ze dat wel, so what? ik vind de muziek gewoon mooi. en natuurlijk vind ik het ook niet leuk dat ze dat zijn, anders doen die topics me ook niks. maar kom op hee jongens, we hebben het hier wel over tokio hotel fans..
    sorry, dat moest ik eventjes kwijt.

You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

Oke.

Tanya is de beste.

Dankje.

Oke.

We can only learn to love by loving.

Mss zijn ze idd arrogant maar zolang de muziek goed is heb ik er geen problemen mee!
    Er zijn zoveel artiesten arrogant!
    Mij ga je nooit horen zeggen dat ze/iemand arrogant zijn/is zolang ik hen niet echt ken!

For once I want to be the car crash.

ik ben het met je eens.

Mss zijn ze idd arrogant maar zolang de muziek goed is heb ik er geen problemen mee!
    Er zijn zoveel artiesten arrogant!
    Mij ga je nooit horen zeggen dat ze/iemand arrogant zijn/is zolang ik hen niet echt ken!

Precies;-)

Ik geloof ook niet, dat je altijd bescheiden kunt blijven als je zoveel succes hebt. Hoezo zijn ze dan ook arrogant? dat meeste met die plastische chirurgie is bull shit. ik snap het gewoon niet.. we kennen ze toch niet?

oke, al denk ik dat vele de uitdrukking op hun gezicht en het negerende gedrag arrogant vinden.